Re: czy można wyleczyć przewlekły stan zapalny przy zębie?

From: "Dunia" <d...@n...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy można wyleczyć przewlekły stan zapalny przy zębie?
Date: Fri, 18 Jul 2003 21:11:46 +0200

>jakby sie uprzeć, to mozna sobie usunąć polowe zębów - np wszystkie z lewej
>strony - no bo sama prawa do jedzenia wystarczy...
>
>ehh... moze lepiej nie dawaj takich 'dobrych rad'...

No i ? To jest opinia mojego dentysty, a nie 'dobra rada'. Przeciez ja nikomu
nie bede zebow na sile wyrywac. :) Masz usuniety ktorys z 'zebow madrosci ? Ja
mam usuniete oba gorne (a wkrotce i oba dolne) i nie czuje zadnego dyskomfortu
z tego powodu, wrecz przeciwnie - przy mojej i tak waskiej szczece dalo to
efekt wrecz pozytywny. Moj maz po ekstrakcji wszystkich 'zebow madrosci'
uwolnil sie wreszcie od uporczywych bolow glowy. Wiec nie zawsze ekstrakcja
zeba jest jakas straszna ostatecznoscia i dramatem :) Trzeba skonsultowac z
dentysta wszystkie za i przeciw.
No,
chyba ze sie panicznie boisz - wtedy rozumiem emocjonalny ton Twoich postow. ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl