Re: czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?

From: "Irokez" <n...@e...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
Date: Wed, 10 Feb 2010 18:31:51 +0100

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:095f.00000151.4b71e415@newsgate.onet.pl...

> Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie
> masz
> żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

nosz kur... piszesz bzdety o wiecznych suszarkach z bazaru a nawet nie wiesz
komu odpowiadasz.

Z męskiego punktu widzenia może Tobie i pasuje cokolwiek co dmucha ciepłym z
rury, nawet odkurzacz z rurą od tyłu.
Jednak kobieta do pielęgnacji włosów potrzebuje czegoś dobrego,
praktycznego, funkcjonalnego.
Skąd wiem? bo przechodziłem parę bazarówek i teraz panie nie chcą na nic
innego zamienić aktualnego Brauna

yapann - obejrzyj Braun swing, mam w rodzinie 2 sztuki modelu swing 1400
kolor stalowo-czarny. Teraz widzę swing ma nowe modele.
Może funkcjonalnością przypasuje. Ma filtr na wlocie, nic sie nie wkręca,
kurzu na grzałki nie łapie i nie smierdzi palonymi włosami.
Dwa biegi ciepłego i dmucha na zimno także. Ja uzywam tylko 1-go bo łeb
urywa na 2-ce, ale to moja męska głowa :)
No i cicha jest w porównaniu z tymi za 9,99.

Pozdrawiam.

--
Irokez