czy taki mały dwuletni chłopiec

71. Data: 2009-08-31 15:41:10

Temat: Re: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h7gq9i$91u$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A, no chyba że tak. Skoro jednak Twój syn podejmuje walkę, to znaczy że
> wie, o co w tym wszystkim chodzi. ;)

> Mnie było z tym źle, tak samo jak Tobie. U mnie wprawdzie nie chodziło o
> bicie się, ale wkurzało mnie, że trochę starsze albo silniejsze dzieci
> rozpychają się łokciami, a moja drobniutka sierotka wciąż na końcu
> kolejki, albo zabawki jej zabierali itd.itp.
>
> Ewa

Moja matka miała ulubionego wnusia (żadne z moich dzieci). Byłem u niej
z moim Jasiem. Bawili się razem, Jasiek dwa razy mniejszy i lzejszy niz ten
drugi. Matja powiedziała tamtemu, żeby Jasia zaczepił, więc podszedł i
pchnął go, Jasiek zdziwiony cofnął się. Tamten znowu, tym razem Jasiek
popatrzył na mnie pytająco. Skinąłem głową zezwalająco, powiedziałem - tylko
nie bij. Jasiek wywrócił kuzyna na czworaki siadł na niego izmusił go
piętami do chodzenia po podłodze na czworakach i wożenia go. Kuzynek płakał
i nawet nie śmiał zaprotestować głośno. Matka az posiniała ze złości...
Zapytałem, nie cieszysz się, że Jasiek sam sobie daje radę?
I znowu Jasiek, mieszkała w szkole rodzina - mieli trzech synów.
Najmłodszy był od Jaśka starszy i dużo wyższy. Pobijał Jaśka, w koncu
poradziłem Jaskowi jak ma zrobić. Niedalego leżał pień ściętej dość grubej
wierzby, była zima i solidnie nawiało śniegu. Tamten nasypał za koszulę
Jaśkowi śniegu. Jasiek przypomniał sobie poradę i doprowadził tamtego tak,
że stał tyłwem do tej wierzby. Wtedy Jasiek z całej siły pcvhnał go na ten
pień. Tamten nie miał gdzie cofnąc nogi i przewrócił się w zaspę za wierzbą,
nogi zostały w górze. Jasiek zadowolony przybiegł do domu. Tamten długo
gramolił się ze śniegu. Po chwili wpadła roztrzęsiona matka na skargę
(wcześniej zwracałem jej uwagę, aby nie ruszali mi dzieci). "oj co by sie
mogło stac temu jej biednemu synkowi". Popatrzyłem na nią i mówię "no, to
jest bardzo niedobrze jak taki mały i dużo młodszy pobije starszego". "O
tak, tak, potwierdziła i dopiero wtedy zrozumiała, więcej nie przyszła.
Dopiero jej mąż z najstarszym synem poszrpali mi Ryśka i sprawa skończyła
się na milicji. Ten najstarszy już nie żyje. Wszyscy, którzy napadali mi
rodzinę szybko poumierali w różny sposób, ale bardzo młodo, jeden tylko
poszedł do więzienia za naciąganie firm na duże pieniądze, na wzór tatusia,
a ten tatuś eSBuc też padł - na serce.
Tak i mój Sylinek - wszyscy, którzy go trzymają przeciw mojej woli pójdą
dupami szczekać.

72. Data: 2009-08-31 15:42:17

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będzie musiała. ;)
> Właśnie przed chwilą podsłuchałam, jak opowiada swojej przyjaciółeczce:
>
> - A wiesz, że Iza zakochała się w Mateuszu, a on mnie pocałował?!
>
> Ewa

No to się zaczęło...

73. Data: 2009-08-31 17:08:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A, no chyba że tak. Skoro jednak Twój syn podejmuje walkę, to znaczy że
> wie, o co w tym wszystkim chodzi. ;)

podejmuje pierwsze 2 sekundy walki. w 3 przegrywa przez KO
co prawda mnie kładzie na łopatki, ale ja słabiak jestem. :)

bardzo doskonale to rozumiem.
widzisz - to wojna. jak zwykle.
nie opłaca się być gołębiem.

74. Data: 2009-08-31 17:17:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> typami

> tonują

> Zajrzałem nie kłóci sie z tym , co napisałem...

Właśnie. Czyli dyskutujesz sam z własnymi przemyśleniami.

Qra

75. Data: 2009-08-31 17:22:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> podejmuje pierwsze 2 sekundy walki. w 3 przegrywa przez KO

Może niech się skoncentruje na swojej kategorii wiekowej/wagowej

Qra

76. Data: 2009-08-31 17:30:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Może niech się skoncentruje na swojej kategorii wiekowej/wagowej

e tam, niech trenuje z lepszymi :)

77. Data: 2009-08-31 18:17:46

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Właśnie. Czyli dyskutujesz sam z własnymi przemyśleniami.
>
> Qra

He..he, tylko babiny potrafia tak nadstawiać kota pod ogon... I kręcić.

78. Data: 2009-08-31 20:05:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No wiesz co Qra...
> Stalker, nie wiem czy się obrazić, czy nie :-)

No coooo.... dobrze wychowane i takie słodko urocze. To nie może być
prawdziwe dziecko!!!!

Qra, lizuuuuu

79. Data: 2009-08-31 20:06:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2009-09-01 09:12:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie Qro, zawsze tak chyłkiem i od tyłu...
A jedyna radocha to te oczęta niewinne szeroko otwarte...

A tak by się coś kopło......

MK

> Dziewczynki zawsze mogą uszczypnąć. Uśmiechając się przy tym szerokooooo.
>
> Qra

ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!
Przed chwilą na "dwójce"