czy to może być nowotwór jelita grubego

31. Data: 2007-06-26 15:50:51

Temat: Re: czy to może być nowotwór jelita grubego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f5rbda$v0d$1@news.interia.pl...

> Taa..... szczególnie widac to w lecie na plaży....
>
> Siedza tłuste dupy, smażą i żreją.... tłuste kiełbsay i karzcusie, a
> tłuszcz się w bokach odkłada......

To NIE SĄ optymalni. Aż TYLU nas nie ma.

> I to wszystko od węglowodanów....

Od NADMIARU węglowodanów, a ściślej od zjadania podobnej ilości
węglowodanów i tłuszczów (energetycznie).

> Boże ratuj od tej sfory "Optymalnych"......

Czujesz się zagrożony dietą opty? 8)

Krystyna
--
Doświadczenie jest bardzo kosztowną szkołą, niemniej istnieją głupcy,
którzy w żadnej innej niczego nie umieją się nauczyć. Benjamin Franklin

32. Data: 2007-06-26 16:39:00

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czujesz się zagrożony dietą opty? 8)

http://tiny.pl/f45w

Za grożonym to się nie czuję, bo od diety "opty" trzymam się z daleka. ( I
radzę czynić podobnie innym).
Bardziej martwi to iż ktoś nie znający zagadnień żywieniowo-dietetycznych
podzczas eksploracji postów zamieszczonych na grupie, nie świadom niczego
może uwierzyć w oczywiste bzdety głoszone przez naczelnego "optymalnego" tej
grupy
Jurka Mierzyńskiego:

http://tiny.pl/f45w

Jak widać tyle jest warta ta cała wasza dieta "optymalna" ile wasz czołowy
przedstawiciel grupowy "specjalista żywieniowy" Jurek Mierzyński, który
wyglądając jak chuchro mógłby swobodnie dorabiać jako strach na wróble na
polu mojego sąsiada....
Jak widać będąc "specjalistą żywieniowym" do dzisiaj nie może on pojąć
podstaw mechanizmów żywienia , ignorując 1/3 zawartości 900-stronicowej
"Biohemii Harpera", któa to zawartość mówi że tłuszcze po prostu są
wchłaniane do organizmu ......, a pożerane w zbyt dużej ilości po prostu się
odłożą, tworzac zbędny balast na waszych "optymalnych" dupach....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

33. Data: 2007-06-26 16:53:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może uwierzyć w oczywiste bzdety głoszone przez naczelnego "optymalnego"

Albo cos takiego...
http://tiny.pl/f458

"...Od tłuszczu nigdy nie utyjesz....".

Niezły ten wasz "optymalny specjalista".... Miej litość Boże i uchroń
kolegów grupowiczów przed takimi "optymalnymi specjalistami".....

34. Data: 2007-06-26 17:31:53

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezły ten wasz "optymalny specjalista".... Miej litość Boże i uchroń
> kolegów grupowiczów przed takimi "optymalnymi specjalistami".....

A jak sobie przypomne ten teks w/w Jurka...

http://tiny.pl/f417

"...Dieta optymalna jest dieta dość "trudną" dla niektórych. Trzeba trochę
wiedzy o odżywianiu i następstwach aby mieć prawidłowe odruchy i smaki.
Drobne potknięcia na tej diecie organizm szybko reaguje, czy jest to nadmiar
białka, czy nadmiar tłuszczu, a szczególnie nadmiar węglowodanów. Przy tak
szybkich reakcjach organizmu można natychmiast skorygować swoje błędy zanim
"wylęgnie" się jakaś choroba. U mnie na przykład, od czasu do czasu (rzadko)
nadmiar białka (a jem prawie wyłącznie zwierzęce), organizm reaguje
łuszczeniem się skóry na czole. Reakcja moja jest wtedy oczywiście
błyskawiczna już na drugi dzień. .....".

...to naprawdę nie wiem czy aby czasami Jurek ma wszystkie klepki w głowie
poprzestawiane do porządku....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

35. Data: 2007-06-26 18:59:44

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i przeczyściło aż za bardzo.

??? ... no właśnie...
Tapta

36. Data: 2007-06-26 19:03:16

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

26.06.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> To NIE SĄ optymalni. Aż TYLU nas nie ma.

Optymalny Doradca Jurek M. wyliczył, że optymalnych jest 2 miliony. Zakładając,
że wszyscy optymalni są zdrowi jak konie i do tego nie mają najmniejszej
nadwagi (wiadomo - dieta), to powinni się na plażach w upały pojawiać tłumnie.
Teraz tylko spytać tych o idealnych sylwetkach jak i tych z jakąś na oko
nadwagą jaką diete stosują, niech ktoś, komu się nudzi, się tego podejmie, bo
ja przy plaży nie mieszkam.

> Od NADMIARU węglowodanów, a ściślej od zjadania podobnej ilości
> węglowodanów i tłuszczów (energetycznie).

Jak rozumiem nie istnieje coś takiego jak NADMIAR tłuszczów?

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

37. Data: 2007-06-27 06:15:05

Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta napisał(a):
> i przeczyściło aż za bardzo.
>
> ??? ... no właśnie...
> Tapta

i tak źle i tak niedobrze, nie czepiaj się słówek
Kasia

38. Data: 2007-06-27 06:24:51

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(-a):
> Rzecz polega na tym, że tłuszczów NIE DA SIĘ ZJEŚĆ W "NIEOGRANICZONEJ
> ILOŚCI"... 8)

Dieta zimowego Muminka, oparta na igłach świerkowych, będzie więc jeszcze
zdrowsza.

--
Krzysiek, EBP
Dwie wiadomości: dobra i zła. Dobra: politycy PiS maja społeczeństwo za

39. Data: 2007-06-27 08:52:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Rzecz polega na tym, że tłuszczów NIE DA SIĘ ZJEŚĆ W "NIEOGRANICZONEJ
> ILOŚCI"... 8)

powiedz to bulimikom np

h.

40. Data: 2007-06-27 20:46:22

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  i tak źle i tak niedobrze, nie czepiaj się słówek
> Kasia

Wcale sie nie czepiam, tylko się zastanawiam, skoro lekarz medycyny, nie
szarlatan tak wspaniale ojcu pomógł, to czemu szukasz teraz ratunku na grupie?
Może jak taki dobry, to idźcie do niego i niech naprawi to co popsuł.
Tapta

vegetative Ausgangslage (niem.)
suche oczy w czasie snu
Boł kregosłupa piersiowego...co mam o tym myśleć...pomocy
Mlodzienczy RZS ?
zle samopoczucie-nerki?