Re: czy warto kupic pralko-suszarke

From: "Animi" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czy warto kupic pralko-suszarke
Date: Mon, 7 Jul 2003 22:34:58 +0200

> zastanawiam sie nak kupnem pralkosuszarki whirpool AWZ 410; i teraz
pytanie
> do szanownych grupowiczow - czy warto kupic dwie w jednym za 2299 (w
sklepie
> jak sie potarguje zejda 12% od ceny katalogowej)
> i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego
wrazenia
> z jego uzytkowania :)

Nie znam Whirpoola, mam za to od 2,5 lat Electroluxa. Ponieważ nie mam za
bardzo gdzie suszyć prania (nie mam balkonu) nie wyobrażam sobie
rozwieszania po całym mieszkaniu mokrej pościeli lub ręczników. Fajnie jest
też wysuszyć szybko coś co chcesz ubrać na drugi dzień lub zapakować na
wyjazd, a okazuje się, że jest brudne. Ogólnie bardzo przydatne urządzenie.
Pozdr
--
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.