czy warto kupic pralko-suszarke

1. Data: 2003-07-06 18:10:26

Temat: czy warto kupic pralko-suszarke
Od: "LukaszD" <d...@d...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
zastanawiam sie nak kupnem pralkosuszarki whirpool AWZ 410; i teraz pytanie
do szanownych grupowiczow - czy warto kupic dwie w jednym za 2299 (w sklepie
jak sie potarguje zejda 12% od ceny katalogowej)
i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego wrazenia
z jego uzytkowania :)

Łukasz

1. Data: 2003-07-07 09:57:02

Temat: Re: czy warto kupic pralko-suszarke
Od: "Zdzich" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LukaszD" <d...@d...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak sie potarguje zejda 12% od ceny katalogowej)
> i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego

Czesc!
Kupilismy pare lat temu pralko-suszarke Candy na zasadzie "Jak mam wydac 2
tys. na pralke to wydam o 100 wiecej i bede mial 2 w jednym". Szczerze
mowiac to przez te kilka lat suszarka byla uzywana tylko pare razy, ale za
te dodatkowe 100 zl mam przynajmniej ten komfort, ze "w razie czego" to moge
ja wykorzystac. A jak wiadomo komfort kosztuje. Przyjemnego wyboru.
Zdzich

1. Data: 2003-07-07 10:23:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LukaszD <d...@d...interia.pl> napisał(a):

> i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego wrazenia
> z jego uzytkowania :)

Mamy Indesita od jakichś... 7 lat? Używamy stale do suszenia drobnych rzeczy -
trwa to chwilę, a przynajmniej człowiek nie ma nigdzie wystawy, za
przeproszeniem, majtek, skarpetek i innej bielizny. I rzeczywiście jest
nieoceniona, kiedy trzeba coś szybko wysuszyć.

JoP

1. Data: 2003-07-07 11:20:41

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:be9ol4$ela$1@atlantis.news.tpi.pl...
> i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego
Używamy Whirpoola od 4-5 lat. Sprawuje się bezproblemowo,
niezastąpiona przy małych dzieciach. Suszenie wbrew pozorom nie jest
drogie (po jednej godzinie suszenia wyjmujesz prawie suche, a godzina
suszenia kosztuje ~60gr)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-07-07 20:34:58

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak sie potarguje zejda 12% od ceny katalogowej)
> i czy ktos moze juz korzystka z takowego urzadzenia i jakie sa jego

Nie znam Whirpoola, mam za to od 2,5 lat Electroluxa. Ponieważ nie mam za
bardzo gdzie suszyć prania (nie mam balkonu) nie wyobrażam sobie
rozwieszania po całym mieszkaniu mokrej pościeli lub ręczników. Fajnie jest
też wysuszyć szybko coś co chcesz ubrać na drugi dzień lub zapakować na
wyjazd, a okazuje się, że jest brudne. Ogólnie bardzo przydatne urządzenie.
Pozdr
--
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

1. Data: 2003-07-08 10:17:18

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamy Indesita od jakichś... 7 lat?
Ja mam krocej (4 lata) ale tez potwierdzam :-)
Regaularnie uzywam do skarpet, majtek i rajstop - zero problemu z
wieszaniem, suszeniem - myk i do szuflady.
Z wiekszych rzeczy kilkukrotnie do elastycznych taknin - tez sie sprawdzilo
:-)
Polecam
Julita

1. Data: 2003-07-08 13:03:41

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> też wysuszyć szybko coś co chcesz ubrać na drugi dzień lub zapakować na
> wyjazd, a okazuje się, że jest brudne. Ogólnie bardzo przydatne

Zapomniałam o jeszcze jednej zalecie. Pranie wysuszone w takiej suszarce
jest znacznie miększe niż to suszone na sznurku.Widać to szczególnie na
ręcznikach, które normalnie (mimo stosowania różnych płynów zmiękczających)
są sztywne, a po wysuszeniu w pralko-suszarce są mięciutkie).
Wady niestety też są. Jeżeli wysuszone gorące pranie nie zostanie szybko
wyjęte i rozłożone (poskładane) to bardzo ciężko się je potem prasuje (jest
strasznie pogniecione)
Pozdr

1. Data: 2003-07-08 13:22:15

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zapomniałam o jeszcze jednej zalecie
(...).
Zgadza się.
Ale na jeszcze jedno trzeba uważać, temperatura powietrza suszącego to
zdaje się 120', więc trzeba pilnować delikatniejszych rzeczy.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

Zamrażarka na dole czy na górze?
kuchnie amica - symbole