Zamrażarka na dole czy na górze?

1. Data: 2003-07-06 15:35:53

Temat: Zamrażarka na dole czy na górze?
Od: " KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Jakie jest wasze zdanie na temat chłodziarko-zamrażarek combi z częścią
zamrażarkową na dole lub u góry?

Przymierzam się do kupna takowej i staram się wybadać sprawę. Ważna sprawa
to samopoczucie kręgosłupa mojej szanownej małżonki...

Jej w sumie się bardziej podobają te z zamrażarką u góry, ja z kolei optuję
przy zamrażarce na dole, gdyż uważam, że zamrażarka jest rzadziej używana i
dzięki temy mniej schylania będzie...

Poza tym zamrażarki na dole zazwyczaj są wyposażone w szuflady a te u góry
tylko w półkę. Co lepsze?

Nadmieniam, że wobec naszego niezbyt wysokiego wzrostu chłodziarka pewnie
będzie 150-160cm wysoka (na górze ma być jeszcze mikrofala).

Dzieki za porady!

1. Data: 2003-07-06 16:33:24

Temat: Re: Zamrażarka na dole czy na górze?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Jul 2003, KrzysioK wrote:

> Jej w sumie się bardziej podobają te z zamrażarką u góry, ja z kolei optuję
> przy zamrażarce na dole, gdyż uważam, że zamrażarka jest rzadziej używana i
> dzięki temy mniej schylania będzie...

I masz rację.

> Poza tym zamrażarki na dole zazwyczaj są wyposażone w szuflady a te u góry
> tylko w półkę. Co lepsze?

Tylko półkę mają najmniejsze zamrażarki.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-07-07 09:10:52

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie zamrażarka na dole, chłodziarka, góra. Moja małżonka tak
stwierdziła i jesteśmy wszyscy zadowoleni.
JacekG.

1. Data: 2003-07-07 10:21:15

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

JacekG. wrote:

> Zdecydowanie zamrażarka na dole, chłodziarka, góra. Moja małżonka tak
> stwierdziła i jesteśmy wszyscy zadowoleni.

Popieram. Duzo wygodniej wyjmowac rzeczy bez uklonow ;-)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-07-07 12:33:38

Od: "2nd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie zamrażarka na dole, chłodziarka, góra.

o tak...
mam obecnie model z zamrazarka na gorze - nigdy wiecej ;-)

2nd

1. Data: 2003-07-07 16:20:57

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przy zamrażarce na dole, gdyż uważam, że zamrażarka jest rzadziej używana i

To chyba oczywiste i logiczne.
(problem w tym ze logika i kobieta to przewaznie sprzecznosc :)))
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2003-07-08 10:20:43

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba oczywiste i logiczne.
> (problem w tym ze logika i kobieta to przewaznie sprzecznosc :)))

Cieple powietrze idzie do gory, dlatego bardziej naturalna jest zamrazarka
na dole.
I ta wlasnie logika wyplywa z praw natury, a nie z cech plciowych, co
niektorzy uczestnicy listy
sugeruja :-))))))

pozdrawiam
Julka
(ja mam zamrazarke na gorze, ale to bardzo stara lodowka... :-)

1. Data: 2003-07-08 10:58:23

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

>Cieple powietrze idzie do gory, dlatego bardziej naturalna jest zamrazarka
>na dole.

Jakie cieple powietrze masz na mysli?
Moze sugerujesz ze blizej podlogi jest zimniej niz na wysokosci 170cm? :)))
Moze tak, ale o ile? O 0,12C?

kuchnie amica - symbole
podzielniki ciepla a koszty ogrzewania
termomodernizacja domu