odbarwienie po vaniszu - help !!!!

1. Data: 2003-07-05 10:29:38

Temat: odbarwienie po vaniszu - help !!!!
Od: "sojka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam nadzieje ze tak sie pisze vanisz ( a moze vanisch ?)

generlanie mam spodnie z odbarwieniem po uzyciu vanisza - czy da sie to
jakos "odkrecic" ???
prosze o pomoc bo spodnie zalozylem pierwszy raz i jak na razie bedzie to
ostatni - szkoda
dzieki za wszelkie rady
sojka

1. Data: 2003-07-07 06:48:01

Temat: Re: odbarwienie po vaniszu - help !!!!
Od: "rafh" <*rafh*@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

qrcze - mam ten sam problem
dolaczam sie do pytania

1. Data: 2003-07-08 06:28:03

Temat: Odp: odbarwienie po vaniszu - help !!!!
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sojka <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be68vu$3l3$...@n...onet.pl...
> [...]
> jakos "odkrecic" ???
> prosze o pomoc bo spodnie zalozylem pierwszy raz i jak na razie
Teoretycznie dwa wyjścia:
1. Zabarwić na inny kolor, w warunkach domowych może być słabe
2. Odbarwić resztę spodni w praniu - na jednolity inny kolor :(
przywrócenie barwy na kawałku spodni IMVHO baaaardzo wysoce wątpliwe.
Prawdopodobnie zawinił kiepski barwnik. A może spodnie z ceną/metką
"do jednorazowego użytku"?
pozdrowionka z nutką beznadziejności kolorowej w tle śle
zairazki

1. Data: 2003-07-09 13:04:19

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafh" <*rafh*@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> qrcze - mam ten sam problem
> dolaczam sie do pytania
>

> Użytkownik "sojka" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Widzę dwa wyjścia:
1. zafarbować na inny kolor
2. polubić

Natalia

1. Data: 2003-08-04 06:59:03

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

sojka napisał(a):

> generlanie mam spodnie z odbarwieniem po uzyciu vanisza - czy da sie to
> jakos "odkrecic" ???
> prosze o pomoc bo spodnie zalozylem pierwszy raz i jak na razie bedzie to
> ostatni - szkoda

Wprawdzie nic nie poradzę na problem, ale czasem niezłą mieszanką
wybuchową pod w/w względem :) jest Vanisz + Kalgon.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???
usuwanie brudu z korka
domek dla lalek
Nowe przepisy?
Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?