Re: czym przykleic .(textylia )

From: "SQLwysyn" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czym przykleic .(textylia )
Date: Tue, 28 Apr 2009 19:59:15 +0200

Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gt6c0h$d8s$1@news.onet.pl...

> Mam bluze,ktora na lokciach ma takie gumowane ochraniacze.Jeden kawalek
> zaczol sie odkleiac od materialu..teraz pytanie,czym to przykleic ?
> butapren
> ?klejem na goraco ?material jest cienki,syntetyczny..zatem, potrzebuje
> kleju
> plastycznego i mocnego ktory bedzie odporny na wode.Jakies pomysly jakiego
> uzyc kleju ?

> Za trudny tekst dla Ciebie kolego ? moze czas wziac sie za nauke czytania
> ze
> zrozumieniem ;].
> EOT dla tego Pana...

Tak, tekst w którym nie zaczyna sie zdań z dużej litery, nie stosuje się
odstępu pomiędzy zdaniami a twórca 'zaczol' stosować własną ortografię jest
dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego
poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego
cennego czasu jak i mego intelektu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl