czym przykleic .(textylia )

1. Data: 2009-04-27 15:46:38

Temat: czym przykleic .(textylia )
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam bluze,ktora na lokciach ma takie gumowane ochraniacze.Jeden kawalek
zaczol sie odkleiac od materialu..teraz pytanie,czym to przykleic ? butapren
?klejem na goraco ?material jest cienki,syntetyczny..zatem, potrzebuje kleju
plastycznego i mocnego ktory bedzie odporny na wode.Jakies pomysly jakiego
uzyc kleju ?

pozdrawiam

CeZ__134

2. Data: 2009-04-27 18:45:39

Temat: Re: czym przykleic .(textylia )
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kleju
> plastycznego i mocnego ktory bedzie odporny na wode.Jakies pomysly jakiego

Napisz to jeszcze raz po polsku, stosując właściwą składnię, ortografię,
znaki przestankowe. Może wtedy ci ktoś odpowie.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

3. Data: 2009-04-28 07:14:37

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'SQLwysyn'
Wpis z dnia 27-04-2009:

> Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Napisz to jeszcze raz po polsku, stosując właściwą składnię, ortografię,
> znaki przestankowe. Może wtedy ci ktoś odpowie.

A czego konkretnie nie zrozumiałeś z tego postu?
Przetłumaczę Ci:

Czym przykleić gumowane ochraniacze do bluzy, aby można ją było potem bez
problemu użytkować i prać?

A teraz czekamy ze zniecierpliwieniem, panie purysto, na odpowiedź.

--
TomaSz.

4. Data: 2009-04-28 07:43:22

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz to jeszcze raz po polsku, stosując właściwą składnię, ortografię,
> znaki przestankowe. Może wtedy ci ktoś odpowie.

Za trudny tekst dla Ciebie kolego ? moze czas wziac sie za nauke czytania ze
zrozumieniem ;].
EOT dla tego Pana...

CeZ__134

5. Data: 2009-04-28 17:59:15

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzyc kleju ?

> Za trudny tekst dla Ciebie kolego ? moze czas wziac sie za nauke czytania

Tak, tekst w którym nie zaczyna sie zdań z dużej litery, nie stosuje się
odstępu pomiędzy zdaniami a twórca 'zaczol' stosować własną ortografię jest
dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego
poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego
cennego czasu jak i mego intelektu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

6. Data: 2009-04-28 18:01:49

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czym przykleić gumowane ochraniacze do bluzy, aby można ją było potem bez
> problemu użytkować i prać?
>
> A teraz czekamy ze zniecierpliwieniem, panie purysto, na odpowiedź.

Odpowiedz jest prosta. Klejem. Odpowiednim.
Wątpię jednak, czy tryglodyta nie potrafiacy się posługiwać językiem
ojczystym będzie w stanie kupić taki klej - najprawdopodobniej nie będzie w
stanie przeczytać etykiety.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

7. Data: 2009-04-29 06:06:37

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'SQLwysyn'
Wpis z dnia 28-04-2009:

> Odpowiedz jest prosta. Klejem. Odpowiednim.

Pytanie dotyczyło tego, jaki klej będzie odpowiedni.

--
TomaSz.

8. Data: 2009-04-29 06:36:15

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 19:59, "SQLwysyn" wrote:
> [...]
> poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego

Z grubsza podzielam Twój stosunek, ale...
Ale co szkodzi:
1. Przeprowadzić sobie pseudopsychoanalizę autora posta?
2. Odpowiedzieć na pytanie?

ad. 1.
Człowiek szanujący bliźnich dołoży wszelkich starań by, prośbą swą,
jak najmniej utrudnić im życie.
ad. 2.
http://www.kdc.pl/produkt/10608/50/7348485/Klej-do-t
kanin.html
/dla potomnych - bo linki się dezaktywują/
Klej do tkanin
Czary-mary! Zamiast igły i nitki wystarczy trochę proszku! Znakomite
rozwiązanie dla niecierpliwych. Także w razie krawieckiej awarii.
Jeśli oderwie się obszycie spodni czy spódnicy albo chcesz szybko
obrębić zasłonki, nasyp trochę kleju w proszku na materiał, zagnij i
zaprasuj. Równie szybko możesz załatać spodenki Twojego dziecka -
wystarczy wyciąć łatkę, posypać brzegi klejem i docisnąć żelazkiem.
Tak załatane ubranie można bez obawy prać!

--
Pozdrawiam :)
JM

9. Data: 2009-04-29 10:45:36

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego
> poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda

Takich glupio-madrych w tym kraju jest na peczki ;] wiec przestan strugac
Miodka ..
Jak widac,niektorym kropki , przecinki czy brak odstepu jakos nie
przeszkadzaja,tylko Ty masz jakis problem ze wzrokiem,albo i czyms
wiecej.Opanuj sraczke i wlasne ego.;].Chcialerm sie dowiedziec prostej
rzeczy,ale Ty chyba nie wiesz co to klej, a jedynie prawidlowy szereg liter.
Nie zamierzam z Toba nadmadry osobniku isc w zadna polemike szukajac wywodow
co jest madrzejsze,Ty ,czy homoerektus;]

CeZ__134

10. Data: 2009-04-29 10:50:25

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Sprawdzalas moze jak jest z wytrzymaloscia polaczenia takiego klejonego
miejsca ?
Rozwiazanie wydaje sie byc sensownym .Tylko problem moze byc tego typu,iz
przykladajac rozgrzane zelazko, moge nadtopic element prasowany ( owy gumowy
ochraniacz ) ,prasujac go nawet po lewej stronie.

CeZ__134

Robótki ręczne
odkurzacze ssssssamochodowe ...
jak usunąć wosk ze ściany
Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?
Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?