odkurzacze ssssssamochodowe ...

1. Data: 2009-04-27 05:48:25

Temat: odkurzacze ssssssamochodowe ...
Od: "mirror" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy sa jakies odkurzacze akumulatorowe, ktore maja duza sile ciagu ?
chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

2. Data: 2009-04-27 05:50:22

Temat: Re: odkurzacze ssssssamochodowe ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy sa jakies odkurzacze akumulatorowe, ktore maja duza sile ciagu ?
> chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
> zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i tapicerki w
tym i samochodowej.

3. Data: 2009-04-27 05:53:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
> prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i tapicerki

Ma oczywiście szczotki - trzepaczki, więc przed praniem można usunąć z
dywanów (i tapicerki) nawbijane włosy, kurz i piach.

4. Data: 2009-04-27 06:59:32

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
> zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

Nie ma.

5. Data: 2009-04-28 08:46:02

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
> prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i
> tapicerki w tym i samochodowej.

i działa podłączona do gniazda zapalniczki?

6. Data: 2009-04-28 14:38:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> i działa podłączona do gniazda zapalniczki?

Wiesz- zależy od mocy. Nawet do 300 W dostaniesz tzw inwerter- czyli
urządzenie podłączane do gniazda zapalniczki- dające na wyjściu takie
napięcie, jak w gniazdku - 230V~

Chiron

7. Data: 2009-04-28 14:54:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Wiesz- zależy od mocy. Nawet do 300 W dostaniesz tzw inwerter- czyli
> urządzenie podłączane do gniazda zapalniczki- dające na wyjściu takie

Hyla ma 800W mocy przy 230V napiecia, więc trzeba albo sieci albo są tanie
agregaty 1200kVA na Allegro. Ale obsłuzy w pełni mieszkanie czy dom i
samochody też...

8. Data: 2009-04-28 22:45:23

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Hyla ma 800W mocy przy 230V napiecia, więc trzeba albo sieci albo są
> tanie agregaty 1200kVA na Allegro. Ale obsłuzy w pełni mieszkanie czy
> dom i samochody też...

to wskaż mi jeszcze te tanie agregaty 1200kVA

(i nagle się okaże że 2 zł na stacji wydane na odkurzacz pozwoli mi odkurzać
samochód przez 5-10 lat albo i dłużej...)

9. Data: 2009-04-29 00:24:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wskaż mi jeszcze te tanie agregaty 1200kVA
>
> (i nagle się okaże że 2 zł na stacji wydane na odkurzacz pozwoli mi
odkurzać
> samochód przez 5-10 lat albo i dłużej...)

http://www.allegro.pl/item623066340_agregat_pradotwo
rczy_falon_tech_1200w_12v_fv.html

Może ładować akumulatory. Przepraszam za kVA - powinn o być VA bez kilo...

Sprawa stacji z odkurzaczem - quod libet - cena agregatu 370 zł czyli 1/10
ceny Hyli (nie znam jej obecnej ceny), ale masz w domu czysto, bez pyłków,
roztoczy itd. Jesteś niezależny z zasilaniem w terenie, agregat malutki,
mieści się w bagażniku, ale akumulator podładuje, zasili inne urządzenia np.
pompę na działce, komputer czy telewizor, od biedy ugotuje wodę lub zupę 1kW
to moc praktycznie osiągalna więc w tych granicach można korzystać...

10. Data: 2009-04-29 08:56:26

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> zasili inne urządzenia np. pompę na działce, komputer czy telewizor,
> od biedy ugotuje wodę lub zupę 1kW to moc praktycznie osiągalna więc

to kVA to już pominąłem...
więc mamy teraz chałaś rzędu 70dB żeby sobie odkurzyć samochód...
wydane 370 zł, jeszcze pamiętać o czyszczeniu silnika, świecach, innych
pierdołach...

a 370 zł to 185 odkurzeń samochodu na stacji
średnio raz w miesiącu odkurzam mój - i wystarcza mi na to właśnie 2 zł
(razem z bagażnikiem)
daje to 15 lat odkurzania
(i pomijam cene samego odkurzacza)

to nie ma sensu... po to wymyślono odkurzacze na stacjach
są dużo mocniejsze niż jakiekolwiek odkurzacze domowe i biurowe (ostatnio
odkurzałem samochód odkurzaczem biurowym - 5x szybciej idzie odkurzaczem na
stacji)

aaa... ten "malutki" agregat waży 15kg - już widzę jak moja żona "wrzuca" go
do auta ;]

jak usunąć wosk ze ściany
Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?
Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?
mozaika w plastrach - trudno się klei?
Rachunek za energię elektryczną