odkurzacze ssssssamochodowe ...

11. Data: 2009-04-29 09:05:05

Temat: Re: odkurzacze ssssssamochodowe ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gt94sj$cf1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
http://www.allegro.pl/item623066340_agregat_pradotwo
rczy_falon_tech_1200w_12v_fv.html

> [...]
>
> a 370 zł to 185 odkurzeń samochodu na stacji
> średnio raz w miesiącu odkurzam mój - i wystarcza mi na to właśnie 2 zł
> (razem z bagażnikiem)
> daje to 15 lat odkurzania
> (i pomijam cene samego odkurzacza)
>
> to nie ma sensu... po to wymyślono odkurzacze na stacjach
> są dużo mocniejsze niż jakiekolwiek odkurzacze domowe i biurowe (ostatnio
> odkurzałem samochód odkurzaczem biurowym - 5x szybciej idzie odkurzaczem
na
> stacji)
>
> aaa... ten "malutki" agregat waży 15kg - już widzę jak moja żona "wrzuca"

Najtaniej wychodzi żona - już jest!

12. Data: 2009-04-29 09:09:02

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc mamy teraz chałaś
/\/\/\/\/
:|

ups

13. Data: 2009-05-01 20:18:57

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Nosz, kurwa, nie mogę.
Gość pyta o odkurzacz przenośny, a ty mu proponujesz jakiegoś smoka i
agregat prądotwórczy...
Ja pierdole, do tego tylko ty jesteś zdolny!

Z całą sympatią...

Pzdry,
/\/\\/\/

14. Data: 2009-05-02 02:59:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> Nosz, kurwa, nie mogę.
> Gość pyta o odkurzacz przenośny, a ty mu proponujesz jakiegoś smoka i
> agregat prądotwórczy...
> Ja pierdole, do tego tylko ty jesteś zdolny!

Nie tylko do tego.
Ten ktoś nie potrzebuje odkurzacza.
A ja rozwiązuję problemy, czasem doprowadzając do absurdu, ale ciągle
dającego pełne rozwiązanie problemów, które ten ktoś stawia. Możliwe, że
mieszka na 10 pietrze i nie ma się do czego podłączyć, aby pozbawić samochód
uciążliwego kurzu. Myślę, że jego zycie nie jest typu "dom - samochód -
praca - samochód - dom". Że czasem wyjeżdża za miasto. Możliwe, że ma już w
mieszkaniu cudo AGD z filtrami HEPA, mocą silników 3kW z wodą i ewakuacją
brudów. Tylko nie może tym cudem odkurzyć sobie samochodu, ani uprać
tapicerki. A te usługi kosztują więcej niż osobiste odkurzenie na stacji
obsługi.
Pomysł z dobrym automatycznym agregatem jest w tym wypadku najbardziej
uniwersalistycznym, zwłaszcza, że nie grozi z nim rozladowanie akumulatora -
ma gniazdo i przewody z krokobylkami do podłączenia, prąd ładowania ponad
8A. Niestety 1kW mocy to za mało, aby podłączyć cuda odkurzające - ale może
sobie kupić odkurzacz tani, mały rozmiarami i o mniejszej mocy, ale
sieciowy, bo nawet gdyby trafił na maszynę zasilaną z gniazda zapalniczki,
to może musiałby wymienić akumulator na nowy lub pracować pod oknami
sąsiadów z załączonym silnikiem i odbierać bluzgi.

JAK SIĘ NIE MA, CO SIĘ LUBI, TO SIĘ LUBI, CO SIĘ MA !!!

15. Data: 2009-05-02 03:17:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.twenga.pl/dir-Motoryzacja,Utrzymanie-samo
chodu-i-motocykla,Odkurzacz-samochodowy

http://moto.allegro.pl/49174_akcesoria_odkurzacze_sa
mochodowe.html

http://www.skapiec.pl/site/cat/507/filtr/_0_17234_0_
0_0_0_0_0_0_0

http://www.blackanddecker.pl/homeproducts/productdet
ails/catno/PAV1205/

http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/odkurzacz-sam
ochodowy-heyner-238-lodz_2737348.html

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=188267

16. Data: 2009-05-02 03:17:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

jak usunąć wosk ze ściany
Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?
Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?
mozaika w plastrach - trudno się klei?
Rachunek za energię elektryczną