Re: czym przykleic .(textylia )

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czym przykleic .(textylia )
Date: Tue, 28 Apr 2009 23:36:15 -0700 (PDT)

On 28 Kwi, 19:59, "SQLwysyn" wrote:
> [...]
> Tak, tekst w którym nie zaczyna sie zdań z dużej litery, nie stosuje się
> odstępu pomiędzy zdaniami a twórca 'zaczol' stosować własną ortografię jest
> dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego
> poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego
> cennego czasu jak i mego intelektu.

Z grubsza podzielam Twój stosunek, ale...
Ale co szkodzi:
1. Przeprowadzić sobie pseudopsychoanalizę autora posta?
2. Odpowiedzieć na pytanie?

ad. 1.
Człowiek szanujący bliźnich dołoży wszelkich starań by, prośbą swą,
jak najmniej utrudnić im życie.
ad. 2.
http://www.kdc.pl/produkt/10608/50/7348485/Klej-do-t
kanin.html
/dla potomnych - bo linki się dezaktywują/
Klej do tkanin
Czary-mary! Zamiast igły i nitki wystarczy trochę proszku! Znakomite
rozwiązanie dla niecierpliwych. Także w razie krawieckiej awarii.
Jeśli oderwie się obszycie spodni czy spódnicy albo chcesz szybko
obrębić zasłonki, nasyp trochę kleju w proszku na materiał, zagnij i
zaprasuj. Równie szybko możesz załatać spodenki Twojego dziecka -
wystarczy wyciąć łatkę, posypać brzegi klejem i docisnąć żelazkiem.
Tak załatane ubranie można bez obawy prać!

--
Pozdrawiam :)
JM