czym przykleic .(textylia )

11. Data: 2009-04-30 17:21:41

Temat: Re: czym przykleic .(textylia )
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gt9b28$g2c$1@news.onet.pl...

> Takich glupio-madrych jak ja w tym kraju jest na peczki ;]

Wiec nalezysz do wiekszosci. Ja jednakowoż sie z waszym prostackim motłochem
nie utożsamiam.

Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma
wiedza z pyskujacym analfabetą.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

12. Data: 2009-05-01 05:35:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

motłochem
> nie utożsamiam.
>
> Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma

Pewnie, parchy tak już mają, pachciarzu - gdzie ci do Oracle.

13. Data: 2009-05-01 10:53:31

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pamiętnika internauty.
> Własność: 'SQLwysyn'
> Wpis z dnia 28-04-2009:

> Pytanie dotyczyło tego, jaki klej będzie odpowiedni.
>
> --
> TomaSz.
Była i poprawna odpowiedz. Że klej musi być odpowiedni. Podaj skład materiału i
skład tego co się odkleja i wtedy można dobrać klej.

14. Data: 2009-05-09 20:43:50

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec nalezysz do wiekszosci. Ja jednakowoż sie z waszym prostackim
motłochem
> nie utożsamiam.

Oooo, mamy do czynienia z ksieciem z bajki...To jak do Ciebie pisac? Hrabio,
Wielmozny Panie czy jak? Moze czas zmienic grupe na...np;Arystokracja ? Tam
sie rozwiniesz z wieksza finezja i polotem...bo tu jak widac, Twoj umysl
wydaje sie byc zawladniety uciesnionymi...

> Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma
> wiedza z pyskujacym analfabetą.

Na klejach sie znasz ?,ale z tego co widze to w teorii zapewne.

CeZ__134

Robótki ręczne
odkurzacze ssssssamochodowe ...
jak usunąć wosk ze ściany
Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?
Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?