Re: czym przyspieszyć gnicie?

Data: 2006-06-20 08:33:58
Temat: Re: czym przyspieszyć gnicie?
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl>

Użytkownik "Darek Pakosz" napisał:

> trzeba wywircic w pniu kilka otworow srednicy okolo 2 cm.
> Otwory wypelnic saletra amonowa i zakorkowac kawalkiem drewna.
> Po okolo roku saletra zwiaze sie z drewnem i bedzie dawala sie b. latwo
> wypalic.

Jeszcze mozna uzyc plastiku lub innego materialu wybuchowego ;) Mala glowica
termojadrowa bylaby na pewno skuteczna ;)

Fajna metoda z ta saletra, to nie bedzie za bardzo gwaltownie sie palilo?
Mam kilka karp po robiniach, ktorych nie moge wykopac, chetnie przetestuje
:) Trzeba caly rok czekac, czy wystarczy kilka miesiecy?

Agnieszka Biernacka