Strona główna Grupy pl.rec.dom czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego? Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?

Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?

From: "Marek P." <q...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?
Date: Fri, 11 Feb 2011 20:28:04 +0100

> No właśnie :) Zdarza się czasem konieczność wywiercenia kilu otworów w
> suficie, czy nadprożach, a do tej pory oznaczało to albo mordęgę i
> nieprecyzyjne otwory, albo konieczność pożyczania sprzętu po
> znajomych.

Jle razy Ci się to zdazyło ?
Jaką miałes młotowiertarkę skoro sobie z nadprożami nie poradziła.
Ja mając ten sam dylemat kupiłem dobra wiertarkę z udarem.
Za te same pieniądze zamiast śrtedniego młota bybrałbym dobra wiertarkę. Mam
dwie. Niebieskiego Bosha do betonu i Makitę do metalu. Jak kolega pożyczył
ode mnie makite to oddając kazał nakleić że to niebezpieczne narzędzie.
Nigdy mu się nie zdażyło żeby wiertło ustało w metalu a wiertarkę wyrwało mu
z rąk.
Kolega, który miał młot pożyczł Bosha bo po 5 dziurach w fudamencie jego
młot puścił olej.
Myślę że młot byłby średni a pozatym cięzki i nieporęczny. Do domu przerost
formy nad treścią.
Ja swoją wykończyłem dom i zrobiłem wcześniej kilka remontów w poprzednich
mieszkaniach.