czym zmyc slady po silikonie na plytkach w lazience?

1. Data: 2002-08-16 21:48:48

Temat: czym zmyc slady po silikonie na plytkach w lazience?
Od: "bruxa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, czym? ocet i aceton raczej nie dzialaja
musielismy zdjac kabine z brodzika i sila reczy trzeba bylo zerwac te
wszystkie uszczelnienia silikonowe, zeby polozyc nowy silikon trzeba
dokladnie doczyscic plytki
juz mi rece odpadaja :-(
moze ktos ma jakis sprawdzony sposob?
a moze sa do kupienia jakies uszczelki, ktore by mozna bylo wlozyc miedzy
kabine prysznicowa a sciane?
przepraszam ze pytania bardzo laickie, ale ja naprawde sie na tym nie znam

pozdrawiam
bruxa

1. Data: 2002-08-17 05:25:22

Od: "Mirek" <kaczor99@nospam_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
miedzy
> kabine prysznicowa a sciane?
> przepraszam ze pytania bardzo laickie, ale ja naprawde sie na tym nie

Namierzyłem wczoraj taki wynalazek w Castoramie do usuwania silikonu

Mirek

1. Data: 2002-08-17 10:27:48

Od: "bruxa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Namierzyłem wczoraj taki wynalazek w Castoramie do usuwania silikonu
>
> Mirek

a mozesz powiedziec co to takiego?
bruxa

1. Data: 2002-08-17 10:52:49

Od: "Paweł T." <pawta*WYWAL*TO*@go2..pl> szukaj wiadomości tego autora

bruxa wrote:
> no wlasnie, czym? ocet i aceton raczej nie dzialaja

elo:)

rzuć okiem na post "Czy jest coś...?" 2002-08-03
pa!weł
GG 2671239

1. Data: 2002-08-17 11:22:43

Od: "bruxa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za odpowiedz
teraz na pewno pojdzie nam szybciej
ewa

PROPOZYCJA: nowa grupa pl.rec.dom.zarzadzanie
Czy ktoś się orientuje
Kotlownie Atlantic
Łóżka z IKEI
wyciag w lazience