czyszczenie kamienia nazębednego w ciazy - mozna?

21. Data: 2002-04-04 19:36:38

Temat: Re: czyszczenie kamienia nazębednego w ciazy - mozna?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc co mam robić? dziąsła zaczęly krwawic a moj ign nie wie, czy to szkodzi
> w 2 trym, bo nie zna nasilenia tych ulstradziękow prz czyszczeniu
> coś mie isę zdaje, że reczne czyszczeni moze byc mało preczyjne - i
> urazogenne dla dziąsłę
> Naprawdę jestem w kropce.......

nie wiem czy zauwazylas, ale nie ma slowa o szkodliwosci ultradzwiekow dla
plodu. poza tym, z fizycznego punktu widzenia - ultradzwieki to drgania - z
zebow przenosza sie na kosc, a potem zostaja wytlumione w stawie. tyle teoria.
w praktyce ultadziweki nie sa szkodliwe dla plodu, a przejsciowa bakteriemia,
ktora byl laskaw straszyc J.F. Kurkiewicz jest porownywalna z bakteriemia przy
myciu zebow.
generalnie - skaling ultradzwiekowy w ciazy nie zaszkodzi dziecku. jednak
jezeli dalej masz opory i myslisz jak obejsc ultradzwieki, zdecyduj sie na
skaling reczny - naprwade nie ma duzej roznicy pomiedzy nimi. potem tylko
wlasciwa - wzmozona - higiena i wszystko bedzie dobrze !! :))

adam

22. Data: 2002-04-05 13:20:36

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skaling reczny - naprwade nie ma duzej roznicy pomiedzy nimi. potem tylko
> wlasciwa - wzmozona - higiena i wszystko bedzie dobrze !! :))

Ja, będąc całkowicie zdrowym fizycznie, po usunięciu kamienia, wylądowałem w
klinice w Wiedniu, bowiem
w Polsce przeznaczono mnie już na straty...
uratowałem się cudem poprzez dożylne podawanie sulfatiazolu !!!!!
Po kilku latach powtórzyłem oczyszczanie i zakończyło sie to pobytem w
Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej i dożylną ROVAMYCYNA. Zaznaczam ,że
jestem zdrowy jak byk i wyjątkowo odporny na infekcje innego pochodzenia.
Ponieważ krwawienie z dziąseł mam bardzo mało wspólnego z kamieniem
nazębnym, uważałem za stosowne napisać swoje zdanie.
JFK

alergia
IRS 19
Okulary przy komputerze