depilacja warszawa

11. Data: 2006-04-26 20:34:17

Temat: Re: depilacja warszawa
Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mógłby mi ktos polecic jakis zaklad w warszawie gdzie wykonuja to dobrze.
> Najlepiej w centrum ale inne częsci tez mogą byc.
> Jaki jest koszt takiego zabiegu??
>
> pozdrawiam
> Ania
Na placu Bankowym jest salon kosmetyczny IZIS, bikini kosztuje tam 20
zlotych - glebokosc depilacji wedle zyczenia klientki :)

12. Data: 2006-04-26 22:27:13

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.bk napisał(a):

> Na placu Bankowym jest salon kosmetyczny IZIS, bikini kosztuje tam 20
> zlotych - glebokosc depilacji wedle zyczenia klientki :)

I przod i tyl? :>

Aduś

13. Data: 2006-04-27 06:28:40

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> No błagam Cię :) byłaś tam?

Byłam. Przeżyłam ;-) "Z tyłu" również. Ale robiłam tylko bikini. Nóg nie
robiłam.
Co do dokładności - ja miałam równo, ale robiłam całość. Owszem zostało pare
włosków, ale raczej zwalam tą kwestię na wosk. Wszystko trwało niecałe 15
minut. U siebie czasami chodzę na pastę cukrową- jest dokładniejsza, ale
tamta kosmetyczka nie robi brazylijskiej no i troszkę mi nie po drodze. A i
trwa to około 40 minut 'katuszy' ;-)
Może byłaś u kogoś innego a nie u p. Izy? Z tego co ona mówiła niewiele jest
w Wawie gabinetów, gdzie robią depilację brazylijską.

Pozdrawiam
Akna

14. Data: 2006-04-27 08:55:37

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości

> I przod i tyl? :>
>
> Aduś

Tak, polecam Pania Anie.

Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?
Max Factor by Ellen Betrix - podklad
wroc - gdzie usunąć pieprzyk?
długa lejąca spódnica
body - gdzie kupić