Re: depilator

From: "Asia" <r...@r...mm.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: depilator
Date: Wed, 5 Feb 2003 15:02:49 +0100

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b1r4m1$jgt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Asia" <r...@r...mm.pl> wrote
> ładny
>
> Zdaje sie, ze ja go mam :))
> Pach nie odwaze sie nim depilowac, bikini probowalam, ale to dla
masochistow
> chyba ;)
> Do nog jak najbardziej ok.
> To, ze raz na 4 tygodnie jest spokoj, to bajer. Ja musze depilowac raz na
> tydzien, ale fakt, ze wloski odrastaja rzadsze i ciensze. Tylko trzeba tym
> po nogach niezle pojezdzic, to nie jak w reklamie: raz przejedze i ma
> gladkie ;)). Jestem zadowolona z takiego sposobu depilacji, ale to moj
> [...]
Wszystko fajnie brzmi i wygląda, co do tych nakładek to sama myślę ,że to
jak balsam na jędrne piersi.
Nie chodzi o głównie o balsam ale o to żeby masować :) takie naciągactwo
troszke :)
a tylko jedno jest na minus: ten kabelek, bo cena jest ok, w Tesco widziałam
taki po 134zł

Dziękuje za pomoc Asia