dieta cambridge

41. Data: 2007-03-07 18:57:39

Temat: Re: dieta cambridge
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message
news:esn1n0$hmi$1@inews.gazeta.pl...

> a co na ten temat ma do powiedzenia twoj mis ;)

a co _Ty_ masz do powiedzenia?

iwon(K)a

42. Data: 2007-03-07 19:34:14

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
esn1v4$huj$...@n...onet.pl...

> a co _Ty_ masz do powiedzenia?

ze twoj kot zle "trafil" :(

Jurek

43. Data: 2007-03-07 19:37:44

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej mnie smieszą Ci którzy zabierają głos...a nie przeszli przez
dany temat. Rozumiem że na temat Diety Cambridge wypowiadaliby sie znawcy
...którzy ją stosowali...choćby raz...ale nie! najwięcej do powiedzenia mają
zwolennicy innych sposobów...i wiedzą najwięcej o efekcie jojo...zwłaszcza
Pan Jurek który pomimo podeszłego wieku i szczupłej sylwetki i tego że nigdy
tak w gruncie rzeczy nigdy odchudzac sie nie musiał (i chwała mu) najwięcej
ma do powiedzenia...Trąci myszką
Gosiu - stosuj dietkę...ja stosowałem - obecnie mam 11 kg w dół...i normalna
sprawa jest że po zakonczeniu nie zamierzam juz tak jeść jak jadłem....a że
kiedyś przytyje? Pewnie tak....ale przez pewien okres czasu (jak najdłuższy)
będę czuł sie baaaardzo dobrze...i o to chodzi.
Pozdrawiam Was...wszystkich i kończmy ten wątek...
Robert

44. Data: 2007-03-07 19:47:36

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):

> [...]
> kiedyś przytyje? Pewnie tak....ale przez pewien okres czasu (jak najdłuższy)
> będę czuł sie baaaardzo dobrze...i o to chodzi.

To nie jest takie proste bo takie skokowe, wrecz gwaltowne skoki wagi
nie sa wcale dla organizmu dobre. Wedle niektorych dietetyków takie
następujące po sobie fazy chudnięcia-tycia są ogromnie szkodliwe dla
organizmu a także powodują to, że po każdym takim cyklu następnym razem
będzie łatwiej przytyć a trudniej zgubić więc na dłuższą metę taka
"dieta" defacto jest metodą na jeszcze większe przytycie.

j.

45. Data: 2007-03-07 20:19:01

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast wg innych dietetyków Dieta Cambridge jest bezpieczna, zdrowa i
polecana...Ja będę polecał...znam wiele osób ktore przeszły dietę i trzymają
wagę...
Robert
Ps na każdej diecie jak sie nie zachowa po jej zakończeniu zdrowego
rozsądku...jest efekt jojo
Ja w czasie tej diety czuję sie rewelacyjnie...wprost
euforystycznie....rozsadza mnie energia...super sypiam...przestałem
chrapać...mieć bezdechy.
Robilem sobie badaniek przed dietą i teraz na zakończenie...lekarz
stwierdził że nie widział tak dobrych wyników już dawno...za pierwszym razem
nie byly tak rewelacyjne. POLECAM
i jeszcze jedno....nie handluje DC...w tym co pisze nie mam najmniejszego
interesu

46. Data: 2007-03-07 20:20:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze twoj kot zle "trafil" :(

czyli niewiele. nie na temat, nic merytorycznego, ponizej poziomu,
ale czy to znowu jakas nowosc??

iwon(K)a

47. Data: 2007-03-07 22:35:46

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <r...@w...pl> a écrit dans le message de news:
esn4bo$1q6$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> sylwetki i tego że nigdy tak w gruncie rzeczy nigdy odchudzac sie nie
> musiał (i chwała mu) najwięcej ma do powiedzenia...Trąci myszką

cos mi sie zdaje ze "dopisales" sie do mojego postu mylac mnie z kims. A
wytlumaczenia nie ma, autor tego postu powyzej to "Jurek dAq", ale co do
doswiadczen w walce z nadwage , moje doswiadczenia sa zblizone do Jurka M.

> Pozdrawiam Was...wszystkich i kończmy ten wątek...

o tym to chyba decyduja wszyscy uczestnicy?

Jurek

48. Data: 2007-03-08 00:21:56

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sylwetki i tego że nigdy tak w gruncie rzeczy nigdy odchudzac sie nie
> musiał (i chwała mu) najwięcej ma do powiedzenia...Trąci myszką

Może Cię rozczaruję ale znam dietę Cambridge i kilkanaście innych
popularniejszych diet. Znam też bardzo wiele osób stosujących przeróżne
diety (myślę o tych popularnych) i skutki ich stosowania.
I to jest powód dość sceptycznego podchodzenia do różnych diet, szczególnie
tych "głodzących" organizm, bo znam złe skutki po dłuższym ich stosowaniu.
Pozdrawiam Jurek M.

49. Data: 2007-03-08 06:29:27

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Może Cię rozczaruję ale znam dietę Cambridge i kilkanaście innych
popularniejszych diet"

Jurku....nie rozczarowałeś mnie....wręcz przeciwnie :-) Domyślałem sie że
znasz nie tylko większość diet....jesteś zbyt skromny...ja już wiem na 100%
że Ty znasz wszystki diety...:-) Tak trzymaj...
Pozdrawiam
Robert

50. Data: 2007-03-08 09:02:06

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje Robert za wsparcie i słowa otuchy. niestety szkoda, że ten wątek
nie odwiedzają osoby, które majaą coś do powiedzenia w temacie, a nie tylko,
że jest to zła dieta... i spierają się o każde zdanie napisane przez innego
grupowicza.
myslałam, że otrzymam jakieś wskazówki, rady jak przetrwać dietę oraz
spostrzeżenia osób które ją przeszły...
ale widze,że najbardziej aktywne sa osoby, które krytykuja wszystko i
wszystkich.. no szkoda.....
pozdrawiam Małgosia-3 dzien na diecie :)

Dzienna porcja
Halibut i inne ryby....
Halibut i inne ryby....?
"Jesteś tym, co jesz"