dieta dzień po dniu

31. Data: 2004-10-07 11:08:33

Temat: Re: dieta dzień po dniu
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ck37ot$ija$1@inews.gazeta.pl...

> na noc poslubna!

nie zdrowo jest jeść po godzinie 18

32. Data: 2004-10-07 11:10:59

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naprawde przykro mi z tego powodu.

dziekuje niezmiernie

>powinienes udac sie do specjalisty ,który
> udzieli ci pomocy.jesli problemem dla ciebie jest bariera językowa i

nie stosuj swojej miarki do mnie :) nie pasuje!

> obawiasz sie ,ze nie bedziesz mógł przekazac lekarzowi swoich problemów to
> polecam wizyte u polskiego specjalisty . miejmy nadzieje,że on zrozumie
> dreczace ciebie problemy.

masz namiary na twojego? bede wiedzial ktorego omijac z daleka, bo on jest
do niczego :/

> http://www.airpolonia.com/

a czy ja mam napisane na czole "samobojca"?

> powodzenia

nie bardzo wiem co mialo by mi sie powiesc ale dziekuje :)

> PS. na wszelki wypadek kup bilet tylko w jedna strone gdyz twój powrót
moze
> sie odwlec w czasie z przyczyn od ciebie niezaleznych.
> i nie zapomnij zaopatrzyc się w płat słoniny na droge gdyz tego rarytasu w
> tanich liniach nie uraczysz

zbytek troski,
a na marginesie dorzuce ze jednak masz jakis problem z odzywianiem sie, bo
musisz az tak czesto podzerac ,ze na kilkugodzinna podroz musisz zabierac
walowe!? Ja czesto robie bardzo dlugie podroze (12-18 godzin non stop) i
jedyne co zabieram ze soba to napoje

Jurek

33. Data: 2004-10-07 11:29:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czesto robie bardzo dlugie podroze (12-18 godzin non stop) i
> jedyne co zabieram ze soba to napoje

latasz wzdłuż równika??? lol

34. Data: 2004-10-07 11:31:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja czesto robie bardzo dlugie podroze (12-18 godzin non stop) i
>
> latasz wzdłuż równika??? lol

a co sobie bede zalowal ;)

Jurek

35. Data: 2004-10-07 14:17:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:ck382c$f4g$1@news.onet.pl pisze:

> nie zdrowo jest jeść po godzinie 18

A juz szczegolnie wtedy, gdy w planie ma byc seks. Trawienie dosc mocno
angazuje uklad krazenia :)

--
Wiesz, mój smalczyk nie jest taki bezwartościowy, pokrojoną słoninkę, a jeszcze
lepiej podgardle, wytapiam tylko częściowo, czyli krótko właśnie po to, żeby nie

36. Data: 2004-10-07 17:23:52

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dyskutujesz sama ze soba i sie do tego jeszcze nie zgadzasz z samą
> soba.gratulacje .
>
> Jak widac to na tym tu polegaja dyskusje. Rozdwojenie jazni i osobowosci
chyba jest w modzie.

> pornosy,
>
> wypada tylko wspóczuć.

Wspolczuje tym mezczyznom, ktorzy czytaja harlekiny i jeszcze je innym polecaja.
No coz kazdy ma inne upodobania.

> poczytaj sobie więc ksiązke kucharska aby sobie urozmaicic diete.
>
> Mojego pozywienia nie trzeba urozmaicac. W porownaniu z waszym odzywianiem
nie mam praktycznie zadnych zakazow. Zaznaczam, ze produktow sojowych itp. i
tak bym nie ruszyla.
Dziekuje ci za wspolczucie. Milo wiedziec, ze sa jeszcze ludzie, ktorym to
uczucie jest znane.

pozdro Dana

37. Data: 2004-10-07 18:27:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> chyba jest w modzie.

no to jesteś modna

> Wspolczuje tym mezczyznom, ktorzy czytaja harlekiny i jeszcze je innym
polecaja.
> No coz kazdy ma inne upodobania.

a ja myslalem ,że harlekiny to domena kobiet

> nie mam praktycznie zadnych zakazow. Zaznaczam, ze produktow sojowych itp.
> tak bym nie ruszyla.

no to ja ci polecam np. jabłka i miód .mam nadzieje ,że inni optmalni
naprostuja ciebie

> Dziekuje ci za wspolczucie. Milo wiedziec, ze sa jeszcze ludzie, ktorym to
> uczucie jest znane.

nie myl empatii ze wspołczuciem

38. Data: 2004-10-07 19:01:53

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> no to jesteś modna. O jakis ty milutki!

> polecaja.

Tobie wypada wspolczuc, ja wspolczuje, coz za duecik?

> a ja myslalem ,że harlekiny to domena kobiet

Nie mozna wszystkich jedna miarka mierzyc.

> odzywianiem
>
> no to    ja ci polecam np. jabłka i miód .mam nadzieje ,że inni optmalni
> naprostuja ciebie

Nie musisz polecac. Jak bede miala ochote to zjem. Prostowac mnie, chyba sobie
zarty stroisz.
A dlaczego masz taka nadzieje?

pozdro Dana

39. Data: 2004-10-08 12:32:39

Od: "27anow" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Po wypiciu dwóch szklanek herbaty ziołowej z serii figura straciłam apetyt i
schudłam kilka kilogramów.S próboj, ale z umiarem.
Użytkownik "c3po" <l...@f...pl> napisał w wiadomości

> czy jest jakaś dieta rozpisana dzień po dniu - co jeść i w jakich
ilościach?
> ma ktoś taką rozpiskę? jeśli tak to niech prześle mi ją na e-mail. Mam
> prawie trzydzieści lat i kilka kilosów nadwagi... i nadzieję, że taka
> codzienna rozpiska mnie zmobilizuje.
> pozdr.
> L.

Białko serwatkowe a wysiłek fizyczny (dieta)
Optymalny festiwal
Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Jak skutecznie schudnąć?
Posmiejmy sie z siebie