Re: dlaczego małe dziewczynki

Data: 2010-02-20 09:52:02
Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
news:hln342$27o$1@news.onet.pl...

> http://www.youtube.com/watch?v=f8Kimx_J_F0
> i następne. Wszystkie detale jak na dłoni.

Tak obserwuję ten wątek...To, co mi się pierwsze nasunęło (najpierw
zobaczyłem występy), że to idea Forda wiecznie żywa. Kiedyś dziewczynka
chcąca się zrealizować w tańcu szła do baletu lub do zespołu tanecznego,
albo na tańce indywidualne (także na lodzie). Kunszt, jaki był (i jest)
wymagany w tych dyscyplinach - żeby w ogóle gdzieś zaistnieć- wymagał
"charówy" i systematyczności. A także sporo talentu.
Epatujące seksem tango weszło z tawern portowych do salonów- ale w wersji
salonowej.
http://www.youtube.com/watch?v=aGeq1aA9ON0

żeby osiągnąć taki poziom- trzeba było też mieć więcej niż 10 lat:-). Ile w
tym gracji, piękna, kunsztu!
A tu- małe dziewczynki ćwiczą się w balecie:
http://www.youtube.com/watch?v=xl7kTJV97xI&NR=1

prawda, że trudne? Ile z nich zrezygnuje? Po co one tam są? Co mówią im
dorośli? Zapewne nie to, że jak osiągniesz sukces w balecie, to będziesz
chodziła z jakim tylko chcesz chłopakiem:-)

W występach czirliderek ja widzę idee Forda- skoro samochód jest tylko dla
elit- no to wymyślił namiastkę auta: nie miało w sobie elegancji, luksusu,
drogich i bezpiecznych rozwiązań- ale jeździło. Każdy mógł sobie na nie
pozwolić. Wcześniej pewien Niemiec (Nikolaus von Watzennrode) sformułował
zasadę, że gorszy pieniądz wypiera z rynku lepszy- no i mamy coraz więcej
występów czirliderek w Polsce wraz z całą amerykańską otoczką
(leidisanddżentelmen:-) i irlandzkimi zaśpiewkami)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.