dlaczego małe dziewczynki

521. Data: 2010-02-22 12:39:33

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hlttni$qqt$1@news.task.gda.pl...

> Potrójny radeberger, potrójny tulipan i na koniec Hasselhoff z
> hamburgerem. Sędziowie oszaleli i noty zaczynają się od 6.1

Obśmiała się zdrowo Vilar,
która zakończyła swoja karierę łyżwiarską (we wczesnym dzieciństwie), jako
że skakała coś podobnego do powyższych, ale z wdziękiem pulardy z rożna, bo
przecież na śliskim lodzie rozpędzać się za bardzo nie będzie :-))))).
I w związku z tym powyższe bardzo jej pasuje do wyżej opisanych wspomnień.

Dzięki!!!!

MK

522. Data: 2010-02-22 12:49:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:36, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
qm.googlegroups.com...

-----------------------­-------------------

> Potrójny radeberger, potrójny tulipan i na koniec Hasselhoff z
> hamburgerem. Sędziowie oszaleli i noty zaczynają się od 6.1
>
> Już chyba nikt nie odbierze tej parze złota! :-D
>
> Stalker, co za finezja i gracja! :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

LOL :)))))))))))))))))

Ale mi humor poprawiłeś :D

Paulinka
z pracy ( w domu mam padnięty internet)

523. Data: 2010-02-22 13:03:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hamburgerem. Sędziowie oszaleli i noty zaczynają się od 6.1
>
> Już chyba nikt nie odbierze tej parze złota! :-D

Och, nie bądź taki skromny. Finezji i gracji uczyłem się u Ciebie:-)

--
Bardzo serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

524. Data: 2010-02-22 13:08:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Och, nie bądź taki skromny. Finezji i gracji uczyłem się u Ciebie:-)

No i dlaczego się nie nauczyłeś? :-)

Stalker, widocznie za mało do domu zadawałem...

525. Data: 2010-02-22 13:10:19

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:04, medea <e...@p...fm> wrote:

> No no, znalaz a wietny wykr t.
>
> Moim zdaniem jeste wyj tkowo lisk i odra aj c rozm wczyni .
> Powaga.

Ludzie to jednak są jak te świnie - sądząc po liczbie odpowiedzi na
moje posty...
Powaga.

526. Data: 2010-02-22 13:10:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No i dlaczego się nie nauczyłeś? :-)
>
> Stalker, widocznie za mało do domu zadawałem...

No cóż- nie dorównam Ci w tym, nigdy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

527. Data: 2010-02-22 13:11:49

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:15, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> To jest proste: jeśli Kali stosować swoją własną, choć błędną
> interpunkcję i ortografię, to jest dobrze ( a nawet świetnie), a jeśli
> Ty bawić się słowem, to jest odrażająco i źle.

Bo to rzeczywiście jest proste (jak budowa cepa): kiedy ja źle stawiam
przecinek, to jest uchybienie na miarę kosmiczną, natomiast byki
słowne Stalkiego to tylko niewinna zabawa. Istna logika Kalego.

528. Data: 2010-02-22 13:13:25

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:31, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
-----------------------­-------------------

> Ixi! Nie znęcaj się nad niepełnosprawnym!

Nieno, co Ty - tylko Murzynkowi Kalemu wolno "bawić się słowem" ;-PPP

529. Data: 2010-02-22 13:14:17

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:49, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Paulinka
> z pracy ( w domu mam padnięty internet

A ile sobie odliczysz za to od czasu pracy?

530. Data: 2010-02-22 13:15:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <x...@h...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nieno, co Ty - tylko Murzynkowi Kalemu wolno "bawić się słowem" ;-PPP

Wiesz- jego działalność teraz- tak mi się skojarzył fragment wiersza Tuwima:
"wynajęli też alfonsa
żeby ze mnie się natrząsał"

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)