Re: ?????{dlugie}

From: kingurek <k...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ?????{dlugie}
Date: Tue, 17 Sep 2002 16:08:18 +0200

Kropelka wrote:
> Wczoraj poszlam do mojej uczelnianej lekarki z lekkim katarem z lekkim bolem
> gardla i do tego powiedzialam ze wieczorem mialam stan podgoraczkowy.
> Oczywiscie dostalam antybiotyk. Czy na kazde schodzenie trzeba pakowac to
> swinstwo???? Kurcze czy lekarze nie znaja innych lekarst czy tylko mi sie
> tacy trafiaja???
> Dotego po ostatniej wizycie dostalam uczulenie na buzi. Zaczelam brac w
> sumie dwa dodatkowe leki z tym ze jeden od niej a jeden od ginekologa (olfen
> + metronidazol) i na cos sie uczulilam.Ale olfen bralam juz rok temu i nie
> [...]

Masz racje zmieniaj i nie wykupuj recepty - jak bylam mala moja mama
uslyszala ze juz wzielam wzystkie dostepne antybiotyki w Polsce, potem
sie okazalo ze mam zero odpornosci a nastepnie ze mam astme - ale to juz
stwierdzil inny lekarz no i oczywiscie nie moglam ( mialam nawet zakaz)
brac antybiotykow przez 8 lat :) jak jestes z Wawy polece Ci bardzo
fajna przychodnie z mila checia