Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?

następny post »
From: GosiaH <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Date: Tue, 30 Jul 2002 10:48:32 +0200
Sender: g...@f...onet.pl@pt232.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

Dnia 2002-07-29 16:41, Użytkownik Harmonny Wroclaw napisał:
> Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:ai393n$olk$...@n...ipartners.pl...

> Nie wiem co Ci poradzić, ale chciałabym zebys wiedziala ze Cie rozumiem bo
> nieraz mam takie sytuacje - dlatego opisze jak to wyglada(ło) u nas.
> Prosty przyklad - zaprosilismy jednych i drugich rodzicow do siebie na
> obiad. Rodzice TŻ przyjechali szybciej niz moi, oczywiscie przywiezli gore
> ciasta ktora czym predzej wystawili na stol (poniewaz podobno mam sklonnosci
> do doszukiwania sie zlosliwosci w zachowaniu tesciowej powiedzialabym ze to
> [...]

No nie wiem pod jakim postem odpisać, więc tu się przyczepiam, bo
sytuacje są podobne. Chodzi mi o te jedzeniowe.

Mnie w ogóle nie przeszkadza to co opisałyście.
Moja teściowa/mama może przywozić ile chce i kiedy chce i ja jestem za
to jej wdzięczna i już.
Jakby się któraś z mam zaoferowała umyć okna czy podłogę to przyjęłabym
to z wdzięcznością, że ona mi pomoże a potem, jak pojedzie, ja będę
mogła poleżeć chociażby patrząc w sufit (i tak się nie da przy dziecku,
ale zawsze będą miała lepszy nastrój).

W Waszych postach tylko zwróciły moją uwagę te zabiegi urządzania
mieszkania. A nie dałoby się powiedzieć, że o fajnie, mamo, myśmy sobie
już nawet wybrali firanki, ale jakoś tak brakowało czasu na ew. zakup i
uszycie, jakby mama mogła, to my z wieeeeeelką chęcią.

Przecież te nasze mamy/teściowe zawsze chcą być pomocne, nawet jak nie
potrafią tego inaczej wyrazić.
Może wystarczyłoby pogadać?
Z moją teściową na ten przykład to się da, z mamą też.
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH