do DO -nowincjuszka

41. Data: 2003-11-25 20:00:39

Temat: Re: do DO -nowincjuszka
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
news:bq01hp$n1r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ps. Sowa nie wazne co bylo kiedys, wazne co jest teraz

Toteż ja nie wypisuję np., że kiedyś przez ok 2 miesiące żywiłam się
bekonem, jajami, śmietaną i fasolką szparagową a więc jestem zajadłą byłą
optymalną. :->

Sowa

42. Data: 2003-11-26 19:16:06

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> tzn. po 30 minut?

>dokladnie-30 minut
pozdrowka

43. Data: 2003-11-26 20:28:11

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ok, dzięki wielkie,

Krysiu, co Ty na to?

Pozdrawiam,
Adam

44. Data: 2003-11-26 20:53:20

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> ok, dzięki wielkie,
>
> Krysiu, co Ty na to?

Jam nie Krysia , ale mam pytanie czy 2 razy po piętnaście minut to to samo
co raz 30 ;)??? Stokrotko podpowiedz nam czy będziesz miała jeden zabieg
trwający określony czas czy w połowie tego zabiegu przemodelują ci
elektrody i aparat ;)??

Slawek

Slawek

45. Data: 2003-11-26 20:58:20

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co raz 30 ;)??? Stokrotko podpowiedz nam czy będziesz miała jeden zabieg
> trwający określony czas czy w połowie tego zabiegu przemodelują ci

Sławku, masz oczywiście rację, ale w wątku, do którego się odnoszę podałem
koszt takiego "zabiegu" Marcinowi, a jak wiesz niezależnie od tego czy te
zabiegi będą trwały 3 minuty i te elektrody przełóżą 10 razy w ramach
jednego rachunku czy jeden zabieg 30 min. koszt wyjdzie taki sam;) więc
płaci się za 30 minut.
Natomiast nie sądzę, aby Marcin był zainteresowany szczegółami technicznymi
przekładania elektrod czy też natężeniem prądu czy czymś jeszcze o czym nie
mam pojęcia;)))
Dla mnie jest to jedna wizyta i tyle, zabiegi trwają 30 minut i tyle złotych
kosztują.

Pozdrawiam,
Adam

46. Data: 2003-11-27 14:49:22

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:
> [...]
> co raz 30 ;)??? Stokrotko podpowiedz nam czy będziesz miała jeden zabieg
> trwający określony czas czy w połowie tego zabiegu przemodelują ci

2 X po 15 minut=30, przeciez mowilam ze bede miec dwa zabiegi w jednym;-)

pozdrawiam
Stokrotka

47. Data: 2003-11-27 17:49:09

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> Hm... Tyle że to tak naprawdę nie jest FAQ grupy. W każdym bądź razie o ile
> zdążyłem się zorientować: NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE na grupie PYTANIA są nieco
> inne. :-(

FAQ ten byl napisany wtedy, gdy to byly najczesciej zadawane
pytania.Teraz na grupie prawie nikt nie pyta, tylko wszyscy sie miedzy
soba zra.Nie wiem w zasadzie o co? O watrobke?Maslo? Pomidora?
Smieszne.Jakby teraz napisac FAQ, to prawie nie ma o czym pisac, bo
kazdy watek to wzajemne klotnie opty-wege, jak zwykle.Szkoda slow i tyle.
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

48. Data: 2003-11-28 12:04:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> [...]
> Smieszne.Jakby teraz napisac FAQ, to prawie nie ma o czym pisac, bo
> kazdy watek to wzajemne klotnie opty-wege, jak zwykle.Szkoda slow i tyle.

Generalnie Jan Werbiński pozytywnie wypowiedział się tylko na temat diety
zone, widocznie akurat ją stosuje i mu odpowiada i z tego punku widzenia
"spojrzał" na inne diety. Co to ma wspólnego z FAQ grupy?
Dlatego myślę, że w zasadzie nie da się napisać uniwersalnych odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania na tej grupie, bo będą one odmienne w
zależności od tego czyja będzie odpowiedź, każdy JEST na jakiejś konkretnej
diecie, nawet jeśli myśli że nie stosuje żadnej, to jednak kieruje się
jakimiś zasadami jedzenia, choćby "jem wszystko, co mi smakuje", albo "mniej
żreć".

Pozdrawiam
Kerystyna

co po treningu?