Re: do optymalnych- pomozcie zaczac

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do optymalnych- pomozcie zaczac
Date: Tue, 3 Jun 2003 13:03:02 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:bbhc7a$6e5$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Spadaj na drzewo Krystyna!
>
> Waszych przekonań nie podzielam, ale je szanuję.

O? I nie widzisz w tych dwóch zdaniach sprzeczności???

> Każdy ma prawo wyboru.
> A tym zdaniem mnie wkurzyłaś. Jesli ktos mówi do ciebie "slowami
> podobnymi do wymiocin", to z nim nie rozmawiaj

Nie mogę nie zareagować, jeśli porównuje się mnie do sekciarzy, bo to
nieprawda.
I zwróć uwagę, że ja Ciebie nie obraziłam, ale doskonale potwierdziłeś moje
powyższe wnioski na temat nietolerancji tłuszczu, a tym samym i
tluszczojadów.
No i mówiąc wprost - żygnąłeś za pomocą chamskiego zdania.

i nie odwiedzaj tej grupy - z korzyscią
> dla siebie i innych - myslę.

Źle myślisz, bywają na grupie ludzie, którzy otrębów mają już dość.
Mam lepszy pomysł: nie czytaj mnie, albo jeszcze lepiej zablokuj, ale
wypraszać mnie stąd nie masz prawa, tylko dlatego, że Cię mdli od tłuszczu i
moje poglądy
wraz z dietą Ci nie pasują. Ignorujesz zasady opisu tej grupy:

---------
TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

Grupa dyskusyjna, na której można dyskutować o różnych dietach,
od leczniczych po odchudzające diety-cud, przedstawiając teorie
leżące u ich podstaw, ich cechy charakterystyczne, zasady
i funkcjonowanie w praktyce.

Dopóki nie zaistnieje adekwatna grupa *.advocacy, dopuszczalna
jest tematyka wyższości jednej diety nad inną, pod warunkiem
zachowania kultury wypowiedzi.

Dyskusje z zakresu zagadnień medycznych czy kulinarnych należy
toczyć na adekwatnych grupach; dopuszcza się jednak takie posty
w podgrupach dotyczących konkretnych diet, jeżeli ich treść jest
integralnie z nimi związana, przez co ich publikacja na grupach
bazowych mogłaby wywołać zbędne zamieszanie.

Crossposty z wyżej opisanymi grupami są dopuszczalne tylko przy
ustawieniu/podaniu jednej grupy, na której ma się toczyć dalsza
dyskusja (pole FollowUpTo).

Tematy ogłoszeń dotyczących tylko jednej, konkretnej diety,
należy poprzedzać adekwatnym, zrozumiałym prefiksem, ujętym
w nawiasy kwadratowe (np. [DO], [WEGE]).

Ewentualne podgrupy dla diet, na temat których ilość postingów
znacząco się wyróżnia na tle pozostałych, tworzone będą przy
zachowaniu standardowej procedury. Po utworzeniu takowych,
dyskusje na temat owej diety należy prowadzić w podgrupie, nie
obciążając grupy głównej.

Podobnie, jak w całej hierarchii pl, zabronione jest wysyłanie
listów zawierających jakiekolwiek binaria -- programów/zdjęć itp,
jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem grupy.

Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Piszący są zobowiązani do przestrzegania
netykiety oraz innych zasad przyjętych w hierarchii pl.
------