Re: do optymalnych- pomozcie zaczac

From: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do optymalnych- pomozcie zaczac
Date: Tue, 3 Jun 2003 13:52:45 +0200

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:bbhv9c$4oi$1@news.onet.pl...

> O? I nie widzisz w tych dwóch zdaniach sprzeczności???

Nie widzę. Można z czymś się nie zgadzać, ale szanować odmienność poglądów.
Zawsze staram się to robić.

> I zwróć uwagę, że ja Ciebie nie obraziłam,

Ja się z zasady nie obrażam. Ale uogólniając postawy ludzkie możesz kogoś
urazić, co ci się udało zrobić tekstem o wymiocinach wydobywających się z
moich m.in. ust. Stąd moja reakcja. Może zbyt emocjonalna.

>ale doskonale potwierdziłeś moje
> powyższe wnioski na temat nietolerancji tłuszczu, a tym samym i
> tluszczojadów.

A ty dalej swoje... nie o to przecież chodziło...

> No i mówiąc wprost - żygnąłeś za pomocą chamskiego zdania.

Jeśli już to "rzygnąłeś". No cóż - przepraszam.

> Źle myślisz, bywają na grupie ludzie, którzy otrębów mają już dość.

Ich wybór. Czy ja im każę je jeść???

> Mam lepszy pomysł: nie czytaj mnie, albo jeszcze lepiej zablokuj,

...przemyślę to.

> ale
> wypraszać mnie stąd nie masz prawa,

Ani myślę, odniosłem jednak wrażenie, że to ty się tu źle czujesz...
Potraktuj to jako koleżeńską radę...

> tylko dlatego, że Cię mdli od tłuszczu i
> moje poglądy
> wraz z dietą Ci nie pasują. Ignorujesz zasady opisu tej grupy:

--
Mariusz Brzozowski