Re: do posiadaczek dlugich wlosow

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: do posiadaczek dlugich wlosow
Date: Thu, 24 Aug 2006 15:36:57 +0200

Użytkownik "Carrie" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:1156421470.779472.280240@p79g2000cwp.googlegrou
ps.com...
Iwon(k)a napisał(a):
> Mam pytanie do dziewcznyn z dluzszymi (dlugimi) wlosami
> odnosnie ich pielegnacji.

Mam dlugie i myje co dzien lub co dwa, ja uwielbiam herbala z serii do
farbowabych i zniszczonych wlosow z rozy potem nakladam odzywke tez herbala
do suchych i zniszczonych z jezyny, avokado, mango omijam skore glowy tam
wmasowuje tylko raz na tydzien odzywke. Od czasu do czasu robie maske z
jajka, oliwy i jak mam nafty kosmetycznej trzymam na glowie z pol godziny i
dokladnie myje, jak do tej pory nie znalazlem lepszej maski na wlosy.

>I też mam pytanie do długowłosych dziewczyn - jak się czeszecie?
>Nosicie włosy rozpuszczone czy spinacie je i splatacie? Jeśli
>rozpuszczone, to czy układacie je za pomocą pianek, lakierów i
>innych preparatów?

Normalnie w domu czy po pracy raczej nosze konski ogon, bo mi przeszkadzaja,
a jak chce lepiej wygladac to rozpuszczam, teraz mam tez grzywke i dzieki
temu nie lataja po twarzy zawsze taka fryzure spryskuje delikatnie lakierem
tak ze nie widac ze sa polakierowane (polecam taft nablyszczajacy), innych
utwardzaczy nie uzywam i to wystarcza.

--
pozdr,
ewka