do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski

11. Data: 2009-03-02 17:28:53

Temat: Re: do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 18:16, medea <e...@p...fm> wrote:

> Może po prostu "pakowane"?
>
> Ewa

Pakowane hermetycznie.

12. Data: 2009-03-02 19:05:11

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bulka paryska" wrote in message news:goh3be$4sa$1@news.onet.pl...
/.../
> Z wygladu sa to suszone owoce / orzechy, imo. Mozna jedno cos
> namoczyc i sprobowac.
----------
Dopisuje:
udalo mi sie zadac pytanie tlumaczowi j chinskiego
przekazalam tez linki do fotek
(po tym, jak juz obdzwonilam kilka restauracji - jak sie okazalo -
PSEUDOchinskich ... )
teraz czekam na odpowiedz
bp

13. Data: 2009-03-02 20:41:16

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Steve Adeleke" <k...@o...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> Witajcie,
> Jestem w posiadaniu kilku opakowan produktu spozywczego pochodzacego z
> Chin. /.../"JIU ZHI HUA MEI". /.../
----------
Tlumacz j chins. byl bardzo uprzejmy i wlasnie odpisal jak nastepuje:

SLIWKI KANDYZOWANE !! O.

:))
bp

14. Data: 2009-03-02 20:44:08

Temat: Re: ... jezyk chinski - ROZWIAZANIE :)
Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------

15. Data: 2009-03-03 10:37:09

Od: "Torbut" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może "sealed"? Albo "sledged"? Albo "sled"?

Kiedys bedac w Chorwacji siedzialem w jakiejs milej knjpce z kolega i
zamowilismy sobie ichniejsza sliwowice. Grzeczna kelnerka zapytala mniej
wiecej tak "Se sledom?" a, ze kolega byl juz po kilku sliwowicach
odpwiedzial jej, "sledzia nie, jestesmy po kolacji". Kelnerce oczywioscie
chodzilo o lod do sliwowicy:)

Soki
PIOSENKA DLA MOJEJ SYLI
pansravista i ikselka to trole - dowód