Re: dobre rady, było Re: Czy warto byc tesciowa?

From: "kolorowa" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: dobre rady, było Re: Czy warto byc tesciowa?
Date: Mon, 11 Mar 2002 13:02:43 +0100

Mój starszy syn urodził się przed terminem i bardzo się martwiłam, czy się
prawidłowo rozwija. Zapytałam więc moją mamę, czy pamięta, kiedy ja się
zaczęłam uśmiechać. Moja mam stwierdziła, że jak miałam sześć tygodni to już
się śmiałam i wyciągałam rączki i że ma to nawet zapisane w książeczce.
Sprawdziłam to dopiero po kilku miesiącach. Owszem, była w książeczce
odnotowana ta wizyta. Tyle że ja miałam wtedy sześć miesięcy.
--
Małgosia
mąż - jedyny (jak dotąd;)