dobrodziejstwa cywilizacji

121. Data: 2004-10-22 20:47:17

Temat: Re: dobrodziejstwa cywilizacji
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
news: clbkq6$2q7s$...@m...aster.pl...
>a wielblad sie wielbladzi................
>
> ps. zadanie bojowe: znajdz mi miejsce na kuli ziemskiej, gdzie ludzie sie
> tak wspaniale odzywiaja, ze sa zdrowi, madrzy, dobrzy, gdzie nie ma
> przemocy, patologii, zabojstw czy zwyklej depresji.......
>
> eulalka

jeszcze musiala bys akceptowac rzeczy ktore sa sprzeczne z twoja doktryna.
Na wiele konkretnych pytan jaki Ci stawialem pilnie milczalas, wiec szukanie
informacji o ktore pytasz jest strata czasu , i tak powtorzysz ze na calym
swiecie sie morduja.

Jurek

122. Data: 2004-10-23 17:07:22

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:clbrkk$69p$1@inews.gazeta.pl...

> "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
> news: clbkq6$2q7s$...@m...aster.pl...

> jeszcze musiala bys akceptowac rzeczy ktore sa sprzeczne z twoja doktryna.

kolego, ja nic nie musze akceptowac, ja chce tylko, zebys wskazal mi to
super miejsce, gdzie ludzie stosuja diete chroniaca ich przed problemami
psychologicznymi.........

> Na wiele konkretnych pytan jaki Ci stawialem

konkretnie jakich konkretnych pytan??
na razie to nie odpowiedziales na pytanie jaka to magiczna dieta jest
podstawa zdrowia psychicznego????konkretnie jaka? szukam korelacji
jakichkolwiek.........

pilnie milczalas, wiec szukanie
> informacji o ktore pytasz jest strata czasu , i tak powtorzysz ze na
> calym swiecie sie morduja.

bo sie morduja;-)))

strata czasu jest bo takich miejsc na swiecie NIE MA, ale skoro wierzysz w
to ze przyczyna chorob psychosomatycznych jest fizjolofia a nie jak sama
nazwa wskazuje czynniki psy.... costam to moze wierzysz tez w to, ze
istnieje raj na ziemii, powiedz tylko konkretnie gdzie

eulalka

123. Data: 2004-10-23 18:18:01

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
news: cle352$1otq$...@m...aster.pl...

> kolego, ja nic nie musze akceptowac, ja chce tylko, zebys wskazal mi to
> super miejsce, gdzie ludzie stosuja diete chroniaca ich przed problemami
> psychologicznymi.........

szanowna koleznko
jest taka nauka ktora nazywa sie statystyka,
jest takie urzadzenie zwane modem, i dzieki temu malemu urzadzeniu i
internetowi mozna uzyskac mnostwo danych dotyczacych przestepczosci,
samobojstw, chorob tzw.cywilizacyjnych. Jezeli jestesmy wszyscy homo sapiens
sapiens , wszyscy mamy identyczna ilosc par hromozomow, to postaraj sie
odpowiedziec na pytanie ; dlaczego wystepuja tak ogromne roznice w ilosci
morderstw , gwaltow, samobojstw, czy tzw chorob cywilizacyjnych w skali
poszczegolnych populacji? (na wszelki wypadek przypomne ze mowimy o danych
statytstycznych)

> konkretnie jakich konkretnych pytan??
> na razie to nie odpowiedziales na pytanie jaka to magiczna dieta jest
> podstawa zdrowia psychicznego????konkretnie jaka? szukam korelacji
> jakichkolwiek.........

ja nie Czarny i nie mam zamiaru grzebac w poprzednich postach celem
udowodnienia Ci ze masz problemy z pamiecia. Twoja pamiec, twoj problem.

> pilnie milczalas, wiec szukanie
>
> bo sie morduja;-)))
>
> strata czasu jest bo takich miejsc na swiecie NIE MA,

czyli nie widzisz roznicy miedzy spolecznoscia w ktorej wskaznik morderstw
wynosi 0,001/100 00 i 5/100 000?

>ale skoro wierzysz w to ze przyczyna chorob psychosomatycznych jest
>fizjolofia

skad wiesz w co ja wierze, a po drugie to co ma do tego fizjolofia?

>a nie jak sama nazwa wskazuje czynniki psy.... costam to moze wierzysz tez
>w to, ze istnieje raj na ziemii, powiedz tylko konkretnie gdzie

moze Ty musisz w cos wierzyc bo inaczej nie potrafisz egzystowac, ja wole
wiedziec - w maksymalnie osiagalnym stopniu oczywiscie

> eulalka
Jurek

124. Data: 2004-10-25 16:58:14

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:cle78m$a87$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> cywilizacyjnych w skali poszczegolnych populacji? (na wszelki wypadek
> przypomne ze mowimy o danych statytstycznych)

przyczyny na pewno sa rozne, ale jak sam zauwazyles w kazdej populacji
wystepuja w/w zjawiska niezaleznie od diety stosowanej przez populacje;-))

> ja nie Czarny i nie mam zamiaru grzebac w poprzednich postach celem
> udowodnienia Ci ze masz problemy z pamiecia. Twoja pamiec, twoj problem.

no comments

> czyli nie widzisz roznicy miedzy spolecznoscia w ktorej wskaznik morderstw
> wynosi 0,001/100 00 i 5/100 000?

widze, ale czego to ma byc uzasadnieniem?bo nie rozumiem....

> skad wiesz w co ja wierze, a po drugie to co ma do tego fizjolofia?

fizjologia co do tego? przeciez sam piszesz ze jest podstawa chorob
psychosomatycznych, taak?

> moze Ty musisz w cos wierzyc bo inaczej nie potrafisz egzystowac, ja wole
> wiedziec - w maksymalnie osiagalnym stopniu oczywiscie

buhahaha, no to bylo dobre
i to mowi osoba ktora stosuje diete oparta li i jedynie na czyichs
domyslach, brawo!
nie ludz sie, kazda nauka wyrasta z wiary,a kazda teoria z aksjomatu......

eulalka

125. Data: 2004-10-25 18:55:28

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
news: cljbc0$3c3$...@m...aster.pl...

> widze, ale czego to ma byc uzasadnieniem?bo nie rozumiem....

a wiec nie widzisz

> fizjologia co do tego? przeciez sam piszesz ze jest podstawa chorob
> psychosomatycznych, taak?

w koncu o czym mowisz, o fizjologii czy o fizjilofii? Bo to nie to samo

> buhahaha, no to bylo dobre
> i to mowi osoba ktora stosuje diete oparta li i jedynie na czyichs
> domyslach, brawo!

:))))))))) dobre,
a moze jednak warto poczytac cos innego niz "jedynie sluszne" publikacje o
zywieniu i jego wplywie na zdrowie

> nie ludz sie, kazda nauka wyrasta z wiary,

a takiej definicji to nie slyszalem, mozesz mnie oswiecic i wytlumaczyc z
wiary w co rozwinela sie taka np. astrofizyka

>a kazda teoria z aksjomatu......

czy mozesz to stwierdzenie "podeprzec" jakims zrodlami

> eulalka
Jurek

126. Data: 2004-10-25 19:45:02

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@o...pl> a écrit dans le message de news:
clji6n$72f$...@i...gazeta.pl...

> , o fizjologii czy o fizjilofii? Bo to nie to samo

oczywiscie powinno byc fizjOlofii

Jurek

127. Data: 2004-10-26 17:59:47

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:clji6n$72f$1@inews.gazeta.pl...

> "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
> news: cljbc0$3c3$...@m...aster.pl...

> a wiec nie widzisz

no to mialo glebie filozoficzna wrecz, tylko nie odpowiedziales na pytanie,
czego to ma dowodzic???

> w koncu o czym mowisz, o fizjologii czy o fizjilofii? Bo to nie to samo

a co to jest fizjolofia???;-))) bo moze ja o czyms nie wiem??

> [...]
>
> a takiej definicji to nie slyszalem, mozesz mnie oswiecic i wytlumaczyc z
> wiary w co rozwinela sie taka np. astrofizyka

no pewnie, akurat wszystkie nauki scisle opieraja sie na jakichs zalozeniach
w tym i astrofizyka,
Kopernik, Bruno, Kepler cala plejada naukowcow starszych i mlodszych oparla
swoje dokonania na wierze, przeciez nie mieli nic na czym mogli by oprzec
swoje nowatorskie teorie........

> czy mozesz to stwierdzenie "podeprzec" jakims zrodlami

no chyba nie wymagasz ode mnie zebym szukala linkow w internecie
zawierajacych w sobie tresc opaslych tomow swiatowego dorobku filozofii????

i to podobno ja jestem mloda, weglowodanowa i ogladam filmy ociekajace krwia
zamiast czytac centkiewicza, zycie plciowe Inuitow i rozne inne "jedynie
sluszne" dziela?

eulalka

128. Data: 2004-10-26 18:24:01

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to jest fizjolofia???;-))) bo moze ja o czyms nie wiem??

cytat z TWOJEGO(!) postu:

(....)
[...]
(...)

i dodam na "dokladke" ze istnieje taka nauka :)

> [...]
> Kopernik, Bruno, Kepler cala plejada naukowcow starszych i mlodszych
> oparla swoje dokonania na wierze, przeciez nie mieli nic na czym mogli by

czy zalozenia i wiara to to samo? co do Kopernika czy nie chodzilo bardziej
o szukanie odpowiedzi na pytanie "dlaczego?"

> no chyba nie wymagasz ode mnie zebym szukala linkow w internecie
> zawierajacych w sobie tresc opaslych tomow swiatowego dorobku
> filozofii????

czy rowniez z tego powodu nie szukasz informacji ststystycznych o ilosci
morderstw? A szkoda, bo moze bys wreszcie zauwazyla , ze istnieja OGROMNE
roznice miedzy spolecznosciami, i moze wreszcie moglibysmy podyskutowac o
tym czy sa,( czy moze nie ma) zwiazkow miedzy talerzem, psychika i kultura
wspolzycia w grupie spolecznej

> i to podobno ja jestem mloda,

nie twoja wina ;)

>weglowodanowa i ogladam filmy ociekajace krwia

to juz w duzej czesci (ale nie wylacznie!) twoj wybor

> zamiast czytac centkiewicza, zycie plciowe Inuitow i rozne inne "jedynie
> sluszne" dziela?

nie czytalas?

> eulalka

Jurek

129. Data: 2004-10-26 19:08:49

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:clm4nm$r4a$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> nazwa wskazuje czynniki psy.... costam to moze wierzysz tez w to, ze
> istnieje raj na ziemii, powiedz tylko konkretnie gdzie

hmmm, zwykla literowka oczywiscie

> i dodam na "dokladke" ze istnieje taka nauka :)

a jaka??

> czy zalozenia i wiara to to samo? co do Kopernika czy nie chodzilo
> bardziej o szukanie odpowiedzi na pytanie "dlaczego?"

hmmmm, jesli masz dookola siebie ludzi, ktorzy wierza w to, ze ziemia jest
dyskiem opartym na zolwiach, jesli tylko o tym pisza, a ty nie masz zadnych
dowodow na to, ze ziemia jest okragla tylko swoje domysly, to musisz bardzo
mocno wierzyc w to ze ziemia jest okragla, zeby moc stworzyc li jedynie na
przypuszczeniach tak spojna teorie............

> [...]
> tym czy sa,( czy moze nie ma) zwiazkow miedzy talerzem, psychika i kultura

tylko czego to dowodzi??? caly czas mi tego nie napisales
ja twierdze,ze ludzie maja problemy psychologiczne niezaleznie od diety, ze
wariuja, wpadaja w depresje i choruja niezaleznie od tego co maja na
talerzu, ty chyba twierdzisz inaczej tylko nadala nie napisales co??

> nie twoja wina ;)

> to juz w duzej czesci (ale nie wylacznie!) twoj wybor

akurat takich jako wege nie ogladam;-)))

> nie czytalas?

centkiewicza, fiedlera. szklarskiego, maya i wielu innych i co z tego
wynika??? fajna lektura, szkoda ze srednia wartosc naukowa;-)))
ale zycia plciowego eskimosow nie czytalam......
ciekawe czy w zwiazku ze zwiekszona iloscia spozywanego tluszczu jakos
fajniej sie bzykaja :-))

eulalka

130. Data: 2004-10-26 19:42:16

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm, zwykla literowka oczywiscie

> a jaka??

na szczeszcie mialem niezly dzien :)))))

> [...]
> musisz bardzo mocno wierzyc w to ze ziemia jest okragla, zeby moc stworzyc
> li jedynie na przypuszczeniach tak spojna teorie............

:))))
czy na pewno Kopernik udawadnial okraglosc ziemi?
moze raczej chodzilo o ruch planet i miejsce ziemi w ukladzie slonecznym?

> [...]
> ze wariuja, wpadaja w depresje i choruja niezaleznie od tego co maja na
> talerzu, ty chyba twierdzisz inaczej tylko nadala nie napisales co??

dowodzi to tego ze przdstawiciele tego samego gatunku (homo sapiens sapiens)
w roznych grupach spolecznych zachowuja sie, choruja, morduja zupelnie
inaczej (mowie oczywiscie o danych statystycznych), i staram sie Cie sklonic
do dyskusji Z JAKIEGO POWODU, osobnicy tego samego gatunku zachowuja sie
inaczej , maja inne reakcje na stres itd. Bo wlasciwosc ta dotyczy wylacznie
jednego gatunku zyjacego na ziemi, i oboje jestesmy jego przedstawicielami
:)

> akurat takich jako wege nie ogladam;-)))

o roslinkach drapieznych tez nie!?

> [...]
> ale zycia plciowego eskimosow nie czytalam......
> ciekawe czy w zwiazku ze zwiekszona iloscia spozywanego tluszczu jakos

w igloo nie bylem, ( tu powinno byc cos o piciu, ale nie wiem co oni
wyskokowego pili przed pôjawieniem sie bladych twarzy), eskimoskom "reki nie
podawalem" ;) , ale to MUSI (a raczej musialo) byc fajne, bo w takim igloo
temperatury ledwo kilka stopni powyzej zera, a dzieci sie rodza! Ciekawa czy
czerpiac energie wylacznie " z salaty" mieli by ochote na "figle" ;)

> eulalka

Jurek

pomozcie mi
pomozcie mi