Re: domek na działce

Data: 2009-03-28 11:39:38
Temat: Re: domek na działce
Od: bodie kotas <n...@g...pl>

On 2009-03-24 23:54:29 +0100, "Artur---" <a...@w...pl> said:

> Witam,
> Nie wiem czy dobrze pisze ale moze ktos mi doradzi...
> kupilem działke rolną na ktorej stoi domek letniskowy ok 7x7 metrów i
> wysoki z 5 metrow.
> niestety nie ma tego na planie zagospodarowania dzialki... poprzedni
> wlasciciel postawil chyba na lewo bez planow i nigdzie tego nie
> zglaszal...
> czy musze go zburzyc czy moge gdzies zglosic zeby bylo wszystko w porzadku...
> Dziekuje za porady....
> Pozdrawiam,
> Artur

co do wysokości to mi się coś kołacze po głowie że punktem odniesienia
jest najwyższy punkt działki i jak stawiasz na pochyłej działce w
najniższym punkcie to czasem można pociągnąć i trzy kondygnacje

ale jak piszę "coś mi się kołacze" jak jest to musisz sprawdzić
--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki