dopadla mnie chandra

1. Data: 2002-05-24 11:40:46

Temat: dopadla mnie chandra
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Kurcze jak mi zle dzisiaj. Na dworze zimno, oziebilo sie wciagu 4 godziny o
kilka stopni w dól co za wredna pogoda. Net nie chodzi tak jak bym chciala.
Nic mi dzisiaj nie wychodzi. Jestem glodna, zla, zmeczona, spiaca a do domu
daleko :-(((((((((
Pocieszcie mnie troszke:-((((

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

2. Data: 2002-05-24 12:00:35

Temat: Re: dopadla mnie chandra
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chciala.
> Nic mi dzisiaj nie wychodzi. Jestem glodna, zla, zmeczona, spiaca a do

mogę na dwa sposoby pomyśl o czymś miłym
a drugi to samej się wyżalić na prace swoja moja szefową sąsiada co na
szczeknięcia psa zciągnął w nocy policję

Joanna

PS. chcesz jakiś dobry dowcip

3. Data: 2002-05-24 12:14:19

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> PS. chcesz jakiś dobry dowcip

humor z zeszytu szkolnego

Jeśli podzielimy graniastosłup wzdłuż przekątnej podstawy, to otrzymamy dwie
trumny

4. Data: 2002-05-24 12:17:49

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pocieszcie mnie troszke:-((((
Przesłałbym za twoją zgodą 1,10MB pocieszenia ale jeśli masz problemy z
netem
to pewnie nic by z tego nie wyszło:-(( i przekaz byłby dość długi
Osobiście po ostatnich kilkudniowych przemyśleniach "pogrupowych" mam
równo namieszane pod sufitem i czekam do 1 czerwca na 2-tygodniowy urlop:-))
Nadeszła już dla mnie pierwsza pora na zrzucenie z siebie problemów innych i
poszukanie ewentualnych na swoim podwórku.
Wytrzymaj jeszcze trochę. Za niecale 600minut nastanie nowy, choć pewnie
deszczowy
dzień, ale przynajmniej odejdzie podlewanie ogródka :-))
Darek

5. Data: 2002-05-24 12:49:55

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety wrote:
> [...]
> jak bym chciala. Nic mi dzisiaj nie wychodzi. Jestem glodna, zla,
> zmeczona, spiaca a do domu daleko :-(((((((((

A w Płocku skwar niemożebny, moja ospa nadal mnie trzyma ;-( Juz nie
zarażam, juz jestem bez temperatury (wszak to trzeci tydzien!), ale nadal
wyglądam niezbyt estetycznie ;-(. Dzis w przedszkolu była impreza z okazji
dnia matki - poszłam ubrana jak na odpust (dlugie spodnie, dlugi rękaw),
zgrzałam się jak ścisz, wkurzylam, bo moje dziecko jest jakies
antyimprezowe. Wrocilam do domu i padlam jak kawka. I zazdroszczę Ci, ze
masz zimno za oknem, ze pracę masz, że Ci mąż kwiaty daje, że w ciazy jesteś
i w ogóle....
Lepiej Ci? ;-))
Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...prv.pl
gg:70198 icq:46479443

6. Data: 2002-05-27 10:49:13

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moooni" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> zgrzałam się jak ścisz

jestem bardzo ciekawa co to jest ścisz?

Kasia

7. Data: 2002-05-27 13:09:11

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kuć" <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości:

> jestem bardzo ciekawa co to jest ścisz?

Heh, to nasz taki mazowiecki slang. Ścisz to coś, co się bardzo poci,
brudzi, męczy itp. Mozna się ubrudzić jak ścisz, zgrzać jak ścisz albo być
zmęczonym jak ścisz ;-))

Pozdr,
Monika

Linda była szczęśliwa, że zostanie zgwałcona.
Koleje małżeństwa
Spostrzeżenia
wakacje?
TV - znowu