TV - znowu

1. Data: 2002-05-22 17:29:13

Temat: TV - znowu
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Cóz, przed chwilą skończyła sie dobranocka, słyszę muzyczkę końcowych
obrazków, a zaraz potem pana, który zapowiada film wieczorny: będzie o
molestowaniu seksualnym dzieci, przemocy... I dalej pan opowiada o gwałtach
na nieletnich. Przełączyłam, ale pewnie zaraz bedzie fragment filmu ....
Pozdrawiam - Ula

2. Data: 2002-05-22 19:27:37

Temat: Re: TV - znowu
Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
<u...@a...net> wydziergal :

> [...]
> molestowaniu seksualnym dzieci, przemocy... I dalej pan opowiada o
> gwałtach na nieletnich. Przełączyłam, ale pewnie zaraz bedzie

Heh. Ja tam lubie najbardziej reklamy roznych artykolow. Podpasek
poskrecanych tamponow, jestem ciekwa kiedy nadejdzie pora na czopki....

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

3. Data: 2002-05-22 20:55:31

Od: "frutis" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh. Ja tam lubie najbardziej reklamy roznych artykolow. Podpasek
> poskrecanych tamponow, jestem ciekwa kiedy nadejdzie pora na czopki....
żadną nowoscią jest już pokazanie nagiej pupy w reklamie (widziałem w
polskiej tv)
super, wszystko wolno, nic nie szkodzi!
zobaczymy co dalej?
f.

4. Data: 2002-05-22 20:55:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N30" <n...@h...sk> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Heh. Ja tam lubie najbardziej reklamy roznych artykolow. Podpasek
> poskrecanych tamponow, jestem ciekwa kiedy nadejdzie pora na czopki....

Ale ty nie chodzi o niesmak, tylko o brutalne sceny i teksty tuż po
programie dla dzieci.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-05-22 21:42:00

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 May 2002 21:27:37 +0200, podpisując się jako "N30"
<n...@h...sk>, napisałeś (aś) :

>Heh. Ja tam lubie najbardziej reklamy roznych artykolow. Podpasek
>poskrecanych tamponow, jestem ciekwa kiedy nadejdzie pora na czopki....

Tylko widzisz Uli nie chodziło o reklamy a tylko i wylacznie o to co
nadaja po dobranocce - czyli po programie dla dzieci, ktory ogladaja
dzieci i niektore nie zdazyly jeszze dobrze wsrac od TV a tu puszczaja
takie kwiatki.

Znaczy tak mi sie wydaje, ze o to chodzilo Uli.
A co do czopkow - nic co ludzkie nie jest nam obce - czopki dziecku
nie skrzywia psychiki.....IMHO oczywiscie.
--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Być zadowolonym z samego siebie - to największe szczęście.

6. Data: 2002-05-23 05:30:41

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Ula ze to przesada, ostatnio na TVN ogladałam z Karola jakis
program, chyba Ewy Drzyzgi o tych co graja w teleturniejach i nagle po
reklamie pokazuja urywki filmu :wywiad z wampirem. dobrze, że znam ten film
i zdazyłam właczyc telegazetę, bo oczywiscie urywki były te najlepsze.
Wiecie co? Ja uważam, ze żaden kanał nie szanuje nas jako telewidzów a tym
bardziej dzieci. Zeby tylko odbebnic bajke i juz spadać dzieciaki do łozek i
po kłopocie. A problem bajki juz był poruszany nie raz. Tak samo na Canale +
leca bajki rano a przerywnikami sa reklamy filmów wieczornych- paranoja, ale
co my mozemy zrobic? Chyba tylko zasłaniac dzieciom oczy jak zdazymy.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

7. Data: 2002-05-23 05:55:49

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
ale
> co my mozemy zrobic?
Wziąść sobie do serca i realizacji jedną z reklam: "Tatuś, a ty umiesz
czytać? "
To dzieciom na prawdę wychodzi na zdrowie:-)))))))
Darek

8. Data: 2002-05-23 08:10:34

Od: "Tadeusz Zachara" <T...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh. Ja tam lubie najbardziej reklamy roznych artykolow. Podpasek
> poskrecanych tamponow, jestem ciekwa kiedy nadejdzie pora na czopki....

To jeszcze nic. Była już kiedyś reklama papieru toaletowego, akurat w porze
kolacji. Właśnie jadłem kanapkę z pasztetem... Od tej pory nie jemy kolacji
przy włączonym telewizorze, co ma wyłącznie dobry wpływ.
A co do dzieci: chyba jedyne wyjście, to trzymać palec na spuście pilota, w
momencie kończenia się dobranocki.
TZ

9. Data: 2002-05-23 08:17:56

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gwałtach
> na nieletnich. Przełączyłam, ale pewnie zaraz bedzie fragment filmu ....

Dzięki za odpowiedzi, ale troszkę przepraszam, bo list miał iść na dzieci,
gdzie temat zapowiedzi po i przed dobranockami był już kilka razy wałkowany.
Dlatego w tytule to "znowu" :))
Pozdrawiam - Ula

10. Data: 2002-05-23 11:09:34

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Zachara" <T...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

> To jeszcze nic. Była już kiedyś reklama papieru toaletowego, akurat w
porze
> kolacji. Właśnie jadłem kanapkę z pasztetem...

I skad skojarzenie?
Zreszta jedyna reklama papieru toaletowego, jaka pamietam z TV byla bardzo
zabawna i absolutnie nie kojarzaca sie nieprzyjemnie. A ze sam przedmiot zle
sie kojarzy? No coz, w ten sposob myslac, w zasadzie nie moglbys jesc
zadnych posilkow.

J.

Pokusy
jak Wam sie podoba moja corcia?