Re: doświadczona pani dziekan

Data: 2008-04-24 20:07:25
Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 24 Kwi, 17:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jeśli nie przed nicością, to wobec tego przed tym, że TAM jednak coś jest.
> O, ten strach jest nawet większy u Ciebie, niż strach przed nicością. No
> bo... co będzie, jeśli jednak sie okaże, że nie ma nicości?
> Głupio (Ci) będzie :-)

> A jeśli nie?
> :-)

> Tego nie wiesz. Nikt tego nie wie. I dlatego się boisz. Bo ja wierzę, a Ty
> nie. Możesz tylko dociekać - ale czego tu dociekać? Pozostaje wierzyć lub
> nie.

> Kolejny przykład bezmyślnego odbioru kazań.
>
> --
> [...]

Nie mam takich watpliwasci, nie obchodzi mnie co bedzie po drugiej
stronie, w ogole nie mysle o takich ostatecznych sprawach. Nie
odczowam zadnych lekow. Choc byc moze osobie mentalnie uwarunkowanej w
transcendentalnym rozumieniu bytu, trudno to zozumiec, ale nie czuje
zadnago strachu przed przekroczeniem Styksu.

J-itede

PS. Moryc Welt to postac z "Ziemi Obiecanej" Reymonta, on chyba kazan
w ogole nie wysluchiwal, bo byl Zydem