dot. aborcji

191. Data: 2004-03-25 21:19:55

Temat: Re: dot. aborcji
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 22:22:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *PAweł* skreślił te oto słowa:

> Nie masz argumentów, uciekasz (nieudolnie) w semantykę:).

Jakich argumentów? Ja mam Ci tylko odpowiedziec na pytanie: tak albo nie :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

192. Data: 2004-03-25 21:22:10

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

193. Data: 2004-03-25 21:29:51

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-03-25 01:40:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *PAweł* skreślił te oto słowa:

> Masz racje, co miesiac bede prosiła księdza, zeby urzadził pogrzeb
> podpaski... bo znajduje sie w niej nienarodzodzony człowiek.

Taką wypowiedzią ośmieszasz się, pokazując swoją całkowitą ignorancję!!
Czyżbyś uważała, że krew i złuszczone tkanki maciczne i inne fragmenty
twoich tkanek były człowiekiem? Więc dlaczego nie robić też pogrzebu
skrawków paznokci po manicure:).

Przy okazji, nie mieszaj w to kościoła, księży itp. skoro całkowicie w
swoich poglądach ignorujesz jego nauki, a zatem do niego nie należysz. Nie
można bowiem twierdzic, ze jest się np. katolikiem, skoro nie tylko ignoruje
się, ale nawet zwalcza poglądy przyjęte przez tę religię za podstawowe.

194. Data: 2004-03-25 21:30:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 22:29:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *PAweł* skreślił te oto słowa:

> jego

> tak

> Taką wypowiedzią ośmieszasz się, pokazując swoją całkowitą ignorancję!!

LOL

> Czyżbyś uważała, że krew i złuszczone tkanki maciczne i inne fragmenty
> twoich tkanek były człowiekiem?

Powiem dokladniej, wg tego co tu przedstawiasz - nienarodzonym człowiekiem.

> Więc dlaczego nie robić też pogrzebu
> skrawków paznokci po manicure:).

Nie wiem dlaczego... wytłumacz mi to :)

> [...]
> się, ale nawet zwalcza poglądy przyjęte przez tę religię za podstawowe.

Jestem ateistką, w kosciołach bywam jak są ciekawe architektonicznie,
zreszta było tak od zawsze. Niemniej to, ze nie przynaleze do zadnego
Koscioła nie sprawia, ze nie wolno mi komentowac tego do czego on nawołuje,
ze nie wolno mi dyskutowac z tym co Kosciol oficjalnie twierdzi.
Szczesliwie Polska nie jest panstwem wyznaniowym i mam zagwarantowana
wolnosc wypowiedzi :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

195. Data: 2004-03-25 21:33:32

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-03-25 01:37:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *PAweł* skreślił te oto słowa:

> Bo ironizowałam.

A więc, nalezy rozumiec, że bez ironii zgadzasz się , że tak jak to ma
miejsce w przypadku morderstw, gwałtów i innych przestępstw, nie można
sprawy aborcji pozostawić sumieniu kobiety, lecz, jak to ma miejsce w tych
przypadkach, zagadnienie to musi byc regulowane przez prawo, które stać musi
na straży fundamentalnego dobra,- prawa do zycia najsłabszych-
nienarodzonych dzieci.

196. Data: 2004-03-25 21:37:28

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 22:33:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> przypadkach, zagadnienie to musi byc regulowane przez prawo, które stać musi
> na straży fundamentalnego dobra,- prawa do zycia najsłabszych-

I tak ani nie zrozumiesz co w tym temacie sądzę, ani nie dopuscisz tego
nawet do swojego umysłu, więc trwaj przy swoich fundamentalnych zasadach.
Miłego zycia :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

197. Data: 2004-03-25 21:38:38

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mic" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Sory naprawde nie chcialem odpowiadac, ale moja przekora:
> A w jaki sposob udowodnisz ze plod ludzki ti _NIE_ jest czlowiek ???
> Czekam na odpowiedz.

Skoro Lia twierdzi, że płód, jak rozumiem, nie jest człowiekiem, to ja
zadałbym jej jeszcze pytanie, w którym momencie wg niej płód staje się
człowiekiem, i co jest kryterium decydującym o jego człowieczenstwie?

198. Data: 2004-03-25 21:40:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 22:38:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> zadałbym jej jeszcze pytanie, w którym momencie wg niej płód staje się
> człowiekiem, i co jest kryterium decydującym o jego człowieczenstwie?

Proszę Cię bardzo, wtedy gdy jest w stanie przezyc poza ciałem matki.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

199. Data: 2004-03-25 21:41:22

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> IMHO nie da się udowodnić ani tego, że jest, ani że nie jest, więc każdy
> powinien to rozstrzygać sam.

Nie ma na to zgody- płód od poczęcia jest człowiekiem,- różni sie od nas
tylko stopniem rozwoju.
Dowiedź, że nie mam racji, skoro chcesz w stosunku do niego stosować
szczególne prawa. Inaczej powiem, że mordujesz człowieka.

200. Data: 2004-03-25 21:49:11

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz nr 1, ale porąbały Ci się dwie dyskusje - o decyzji dotyczącej
> przewywania ciąży i o świadomej decyzji związanej z posiadaniem dzieci.

No cóż, czyżbyś w kilka godzin zdążyła zapomnieć, ktote wątki uboczne
pierwotnie wprowadził:.
Zalecam Bilobil:).

> A kwestia aborcji - jak już pisałam w innym poście - rzeczywiście mnie nie
> dotyczy, wg kryterium Kingi Dunin.

Nie czytałem dzieł wszystkich "Kingi Dunin" (a nawet nie zamierzam:) a więc
nie wiem co to za słynne kryterium:)

> Wybacz nr 2 - z zasady nie dyskutuję z ludźmi poniżej pewnego poziomu
> bezdennej bucowatości, więc to zarazem mój pierwszy i ostatni post będący
> odpowiedzią na Twoje posty. Miłego życia.

Ja nie pisałem, co o tobie myślę, tylko wykazywałem miałkość i prymitywizm
twoich argumentów
Niezależnie od mojego poziomu i ewentualnej bucowatosci (?:)) nie
potrafiłas znaleźć żadnego argumentu, podważającego moje tezy.
.
Jedyne, na co zdobyłaś się, to odpowiedź jak w przedszkolu, -"jesteś
brzydki i masz wszy":)

Czernienie paznokci
Pytanie
Incoming message