dringi na sylwestra, dania, przystawki ....?LISTA cd

11. Data: 2006-12-06 15:36:07

Temat: Re: dringi na sylwestra, dania, przystawki ....?LISTA cd
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A te babeczki mozna gdzies nabyc gotowe? czy samemu trzeba sie z nimi
meczyc??

12. Data: 2006-12-06 15:38:11

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in message news:el6o13$637$1@opal.futuro.pl...
>A te babeczki mozna gdzies nabyc gotowe? czy samemu trzeba sie z nimi
> meczyc??
>

> Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> wędzonej,

Kruche babeczki upiecze na zamówienie najbliższy piekarz czy cukiernik - na
zamówienie, ale czy chcesz pozbawić się frajdy pieczenia w domu?

13. Data: 2006-12-06 15:51:20

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> A te babeczki mozna gdzies nabyc gotowe? czy samemu trzeba sie z nimi
> meczyc??

W Macro bywają.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2006-12-06 16:22:31

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in message news:el6o13$637$1@opal.futuro.pl...
>A te babeczki mozna gdzies nabyc gotowe? czy samemu trzeba sie z nimi
> [...]

Odpowiednikami w przybliżeniu są muffiny, jezelimasz piekarnik lub dostęp do
niego kup sobie silikonową formę do muffinów, możesz w sklepie, mozesz na
Allegro:
http://www.allegro.pl/item147689326__mufinki_ciastec
zka_forma_silikonowa_do_pieczenia.html
http://www.allegro.pl/item147690228__15_gniazd_forma
_silikonowa_do_pieczenia.html
tutaj papierowe "papiloty" - można brać w "paluchy":
http://www.allegro.pl/item148105477_mufinki_muffiny_
papierowe_papilotki_do_formy.html
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/muffins.html

15. Data: 2006-12-06 17:22:46

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> 8. schab (dla bardziej odwaznych nadziewany
> wedzona slonina i w "pierzynce" chili)
> 9. schab nadziewany serem "lazur" (lub jakimkolwiek plesniowym - Brie,
> Raquefort,Camember .. dobry jest tez z serkiem topionym, lub zoltym
> pikantnym dla chcacych eksperymentowac)
> 10. Szynka pieczona w ziolach nadziewana slonina, czosnkiem i serem zoltym
> ostrym
> 11. poledwiczki wieprzowe pieczone nadziewane serem zoltym, mnarynowane w
> marynacie tymiankowo-miodowo-octowej
> Ostatnie 4 pozycje zarowno na cieplo jak i na zimno

Stop. To brzmi genialnie, więc poproszę o przepisy dla kulinarnego idioty
albo linka do takiego przepisu. Skoro narobiłeś takiego smaku to jeszcze
rozwiń jak takie cudo stworzyć. Inaczej zostaniesz przeklnięty (ew.
przeklonięty).

m. (zaśliniona)

16. Data: 2006-12-06 17:26:43

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martini extra dry z wodka i paroma kroplami soku z cytryny (dla lubujacych
> sie w eksperymentach polecam sprobowac zamiast soku z cytryny sok z
> pomaranczy, sok grapefruitowy lub... syrop malonowy )
> Wsciekly pies (extremalne !!!) - ponizej pare wariacji tego drina
> 1. WŚCIEKŁY PIES
> Mocny short drink.
> kieliszek do wódki
> 15 ml wódki
> 10 ml soku z malin
> 3-4 D Tabasco
> Do kieliszka od wódki wlać sok z malin (koncentrat). Uzupełnić wódką.
Dodać
> 3-4 krople sosu Tabasco. Nie mieszając wypić jednym haustem. Nie popijać.

Lepszy sok żurawinowy niż malinowy. Przetestowane ostatnio i będzie znowu
testowane w sobotę na imprezie z okazji dzisiejszych urodzin TŻ. Swoją drogą
jak można być takim nierozgarniętym i się urodzić w Mikołajki? TŻ-ta nie
zapytam bo się wścieknie. Ale ciągle się zastanawiam.

m.

17. Data: 2006-12-07 07:27:10

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> albo linka do takiego przepisu. Skoro narobiłeś takiego smaku to jeszcze
> rozwiń jak takie cudo stworzyć. Inaczej zostaniesz przeklnięty (ew.

Przepisow brak...
to ze tak powiem moje "wariacje" na temat :-)
Jedynie pozycja 11 jest z oryginala ale.. przepis gdzies zaginal...

18. Data: 2006-12-07 07:29:07

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> A te babeczki mozna gdzies nabyc gotowe? czy samemu trzeba sie z nimi
> meczyc??

Babeczki mozna samemu upiec lub zamowic u ciastkarza jakiegos... (widzialem
nawiasem mowiac takie babeczki ale na slodko niestety.. )
to raz
dwa... odpowiadac POD postem a nie nad...

19. Data: 2006-12-07 19:59:21

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> kochani, co polecacie pić i przygotować na kolację sylwestrową.
> Jakie pomysły, pyszne dania?
> Z góry dziękuję.
> Ułóżmy listę dań :))))
> Ja zacznę żeby nie było ;)
> 1. Koreczki z sera żółtego winogron i oliwek.

Bigos, rozne salatki jarzynowe, faszerowany karczek tak zwana rolada, rolada
z zoltego sera, wszystko to mozna przygotowac wczesniej a potem tylko
wyjmowac,
ciasta zakrapiane, lody plonace,
martini
itd... itp...
Misia

20. Data: 2006-12-07 20:24:38

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Dec 2006 23:06:29 +0100, Waćpanna lub waćpan Joanna, w
wiadomości <news:el4qh1$1d8$1@opal.futuro.pl> zawarł, co następuje:

> kochani, co polecacie pić i przygotować na kolację sylwestrową.
> Jakie pomysły, pyszne dania?

To ja Ci napiszę, co było ostatnio u nas na urodzinach, aprawdopodobnie
będzie też na Sylwestra:
ptysie małe nadziewane pastą jajeczną/gzikiem
koreczki śledziowe
koreczki ser (żółty, pleśniowy, feta), oliwka, papryka
kurczak smażony z dipami

jako danie głowne - canelloni

zagryzacze typowe: paluszki etc.

Picie - co kto lubi.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

trudne pytania ( dla mnie )
ZEGNAM GRUPE
srodek do czyszczenia balch
gdzie świeże ryby we wrocławiu?