drink z Passower Śliwowicą?

11. Data: 2008-07-12 21:08:51

Temat: Re: drink z Passower Śliwowicą?
Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Jastrzębski napisał:

> Kiedyś w chwili przypływu fantazji robiliśmy "Bardzo Wściekłego Psa".
> Tak, jak normalny wściekły, tylko zamiast soku malinowego - śliwkowy, a
> zamiast zwykłej czystej - śliwowica paschalna. Mocna rzecz.

Jaka mocna? Wściekły Pies to szumna nazwa wersji dla maminsynków innego
tradycyjnego polskiego drinka - czyli Taty z Mamą. Leje się, jak do
Wściekłego Psa pół kieliszka soku malinowego, na to delikatnie (można po
nożu) drugie pół spirytusu rektyfikowanego - Tabasco nie jest już
potrzebne. I to dopiero zaczyna być mocna rzecz - bo naprawdę mocna to
podpalony spirytus czysty.

--
Darek

12. Data: 2008-07-13 03:52:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Dariusz K. Ładziak"" <l...@w...pdi.net> wrote in message

potrzebne. I to dopiero zaczyna być mocna rzecz - bo naprawdę mocna to
podpalony spirytus czysty.

Co tam podpalony - czysty też piłem - suszyło potem, że ech.
Ale to był naprawdę czysty spirytus, nie powiem skąd...

13. Data: 2008-07-13 07:29:11

Od: Michal Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
>
> Co tam podpalony - czysty też piłem - suszyło potem, że ech.
> Ale to był naprawdę czysty spirytus, nie powiem skąd...

Dobrze wchodzi pod ogórki konserwowe :)
Jakiś chemik ci to pewnie lepiej wyjaśni :)

--
Pozdr,
Michał K.

14. Data: 2008-07-13 23:45:18

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> ""Dariusz K. ?adziak"" <l...@w...pdi.net> wrote in message
>
> potrzebne. I to dopiero zaczyna by? mocna rzecz - bo naprawde^ mocna to
> podpalony spirytus czysty.
>
> Co tam podpalony - czysty te? pi^(3)em - suszy^(3)o potem, ?e ech.
> Ale to by^(3) naprawde^ czysty spirytus, nie powiem sk?d...

Jaki on mógł być niby czysty??? Specjalnej czystości do półprzewodników?
Bo taki pijałem regularnie, tak czysty jak i rozcieńczony wodą
dejonizowaną 18MOhm*cm... Nieciekawy w smaku był - lekko słodkawy i
lekko szczypiący w język, ot tyle.. Jedyny godny wypicia na czysto
polski spirytus to Spirytus Józefowski - z Józefowa k. Błonia pod
Warszawą - naprawdę jest spora różnica smakowa.

--
Darek

15. Data: 2008-07-14 03:46:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

polski spirytus to Spirytus Józefowski - z Józefowa k. Błonia pod
Warszawą - naprawdę jest spora różnica smakowa.

Od Teresina, czy Bożej Woli?

Taki czysty...

Obiadek
Co na piknik?