drzwi wejściowe w bloku - do 1800 zł z montazem

1. Data: 2005-10-07 11:48:48

Temat: drzwi wejściowe w bloku - do 1800 zł z montazem
Od: sony <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie grupowiczow.

Problem jak w temecie , szukam drzwi wejsciowych (mieszkanie w bloku) -
niestety ale ogranicza mnie cena. zastanawiam sie nad drzwiamu gerdy
WX10 (ponoc wzmocnione pretami) - prosze o wszelkie sugestie i rady.

warunki ktore musza spelniac:
cena (do 1800 zł z montażem)
zamki (klasy C - przynajmniej jeden)
tlumienie halasu (sasiedzi uwielbiaja glosna muzyke i niesie po klatce -
nie mylic z melomanami;) )
duze bezpieczenstwo (wzmocnione)

2. Data: 2005-10-09 19:50:58

Temat: Re: drzwi wejściowe w bloku - do 1800 zł z montazem
Od: "Marek H." <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cena (do 1800 zł z montażem)
> zamki (klasy C - przynajmniej jeden)
> tlumienie halasu (sasiedzi uwielbiaja glosna muzyke i niesie po klatce -

W niewiele wyzszej cenie jest Gerda Star C - 1450 + montaz.
Same drzwi sa w klasie C oraz zamek tez klasy C.

3. Data: 2005-10-10 12:53:07

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek H." <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> W niewiele wyzszej cenie jest Gerda Star C - 1450 + montaz.
> Same drzwi sa w klasie C oraz zamek tez klasy C.

ile ????

gdzie konkretnie ?

rokko

4. Data: 2005-10-10 21:13:41

Od: sony <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek H. napisał(a):

> W niewiele wyzszej cenie jest Gerda Star C - 1450 + montaz.
> Same drzwi sa w klasie C oraz zamek tez klasy C.

Fakt tylko że są też wady tych drzwi:
- tylko jeden zamek
- brak sztywnego łancucha
- ponoć fatalnie tłumią hałas
- estetyka poniżej średniej (ale to kwestia gustu)

Jest model Gerda Star S - ale troszkę za drogie jak dla mnie.
Zastanawiam się też nad drzwiami www.drzwi-met.pl jak ktoś ma
jakiekolwiek doświadczenie z tą firmą i ich produktami to bardzo proszę
o opinie.

5. Data: 2005-10-10 22:34:52

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnij, że pojedyncze drzwi wytłumią Ci hałas.
Musiałbys wstawic podwójne.
JaC

6. Data: 2005-10-11 13:15:06

Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos zna jakies porzadne drzwi niekoniecznie do 1800 zl, ale zeby mozna
bylo w nich zastosowac zamki ABLOY ? Do innych nie mam zaufania. Zwykle zamki z
zabkami albo wierconymi otworami wogole nie zabezpieczaja, natomiast gerda tytan
nie wiem na ile jest bezpieczna ale tak czy inaczej nie podoba mi sie duzy klucz.

7. Data: 2005-10-11 15:42:21

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo drewnianych drzwi ma zamki wpuszczane Abloy.
Do wielu innych możesz zastosować wkładkę Abloy.

8. Data: 2005-10-16 19:33:04

Od: "Marek H." <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile ????
>
> gdzie konkretnie ?
>
> rokko

to sa ceny sugerowane Gerdy - i takie ceny maja w autoryzowanych punktach
(przynajmniej w 3miescie).
montaz kosztuje 300-400zl.

Obraz na kominku
Parapet z konglomeratu-wiercic?