dyskomfort wieku

1. Data: 2003-08-07 10:50:22

Temat: dyskomfort wieku
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Czy zdarza sie wam cierpiec na dyskomfort wieku ? Mam obecnie 28 lat ale zle
sie czuje bo mam jakby za malo lat. Ciagle brakuje mi lat. Czuje sie wiekiem
na conajmniej 50. I mam znajomych i przyjaciol duzo starszych. W mojej
rodzinie tez jestem prawie najmlodszy wiekiem. Chcialbym miec juz kolo
40-stki a przebrniecie przez dwudziestki to masakra. Dziwne jest to ze wleka
sie one nieskonczenie dlugo. Do 20 roku zycia czas minal jakos szybko. Nawet
nie zauwazylem kiedy mialem 18 a juz przyszlo 20.
Moze jest to zwiazane z nuda ? nie wiem czy majac powiedzmy 50 i wiecej lat
bede odczuwal dyskomfort ale w druga strone ?

1. Data: 2003-08-07 11:04:36

Temat: Re: dyskomfort wieku
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doxent:
> ... Moze jest to zwiazane z nuda ?
> nie wiem czy majac powiedzmy 50 i wiecej lat
> bede odczuwal dyskomfort ale w druga strone ?

Hmmm... nie wiem jak jest z Toba, ale jak bylem mniej wiecej
w Twoim wieku to takze mialem znajomych i przyjaciol znacznie
starszych od siebie.

Za to obecnie - praktycznie zupelnie odwrotnie.

Wlasciwie mozna powiedziec, ze juz od dosc dawna mam wyraznie
ograniczone kontakty z ~rownolatkami.

Hmmm... no to tyle. ;)

Czarek

1. Data: 2003-08-07 11:09:45

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 12:50:22 +0200, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

>Czy zdarza sie wam cierpiec na dyskomfort wieku ? Mam obecnie 28 lat ale zle
>sie czuje bo mam jakby za malo lat. Ciagle brakuje mi lat. Czuje sie wiekiem
>na conajmniej 50.

Czy mógłbyś rozwinąć myśl: "czuję się wiekiem na co najmniej 50 lat"?
Potrafiłbyś opisać ten stan?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 12:12:55

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:qec4jv4ipphlmqk9tsukaid3n07doqfeq3@4ax.com...

> Czy mógłbyś rozwinąć myśl: "czuję się wiekiem na co najmniej 50 lat"?
> Potrafiłbyś opisać ten stan?

przewlekle zmeczenie, bole wewnetrzne itp. Niechec do dzialania i pracy.

1. Data: 2003-08-07 12:24:17

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 14:12:55 +0200, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

>przewlekle zmeczenie, bole wewnetrzne itp. Niechec do dzialania i pracy.

Ustalmy zatem co jest źródłem Twojego dyskomfortu: przewlekłe
zmęczenie itd. czy zbyt mało lat "na koncie"? Innymi słowy, wolisz być
integralnym 60-latkiem (60-letnia metryczka + niechęć do działania)
czy też integralnym 28-latkiem (Twój rzeczywisty wiek + mentalność
28-latka)?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 13:08:52

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:kug4jvoaem21rddo95f55evl51gn8r6uit@4ax.com...

> Ustalmy zatem co jest źródłem Twojego dyskomfortu: przewlekłe
> zmęczenie itd. czy zbyt mało lat "na koncie"? Innymi słowy, wolisz być

niechec wynika miedzy innymi z poczucia niskiego wieku.

1. Data: 2003-08-07 13:13:48

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:kug4jvoaem21rddo95f55evl51gn8r6uit@4ax.com...

> niechec wynika miedzy innymi z poczucia niskiego wieku.

dodam ze moj znajomy mial podobnie . W wieku 29 lat byl strzepem czlowieka a
teraz ma 53 i tryska zdrowiem i energia. Widocznie jest to wplyw rodzicow i
ciaglych zakazow i nakazow co u mnie czesto ma miejsce.
Jednoczesnie nie chce ich krzywdzic i uwalniac sie w sposob brutalny.

1. Data: 2003-08-07 15:44:41

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 15:08:52 +0200, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

>niechec wynika miedzy innymi z poczucia niskiego wieku.

No to nie odpowiedziałeś w takim razie na moje pierwsze pytanie. Co to
znaczy, że czujesz się, jakbyś miał 50 lat? Jak się - wg Ciebie -
czuje 50-latek? Czym jego samopoczucie różni się - w Twoim ujęciu - od
samopoczucia 28-latka?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 20:09:25

Od: ezra <h...@A...DOTpl> szukaj wiadomości tego autora

Doxent wrote:

> [...]
> Moze jest to zwiazane z nuda ? nie wiem czy majac powiedzmy 50 i wiecej lat
> bede odczuwal dyskomfort ale w druga strone ?

A ja mam odczucia w druga strone. Mam 27 lat i boje sie miec wiecej
(choc ostatnio poczulem sie jak szczwik, gdy przy rozmowie znajoma w
koncu zatrybila roznice wieku miedzy nami - jest kilka lat starsza).
Od jakiegos czasu nie opuszcza mnie uczucie uplywu czasu. Chyba to stad,
ze nie za bardzo wiem, co mam z tym zyciem robic. Gdyby wsyzstko bylo
ok, nie myslalbym o marnowaniu czasu.

//ezra

--
...who howled on their knees and was drag off the roof waving
manuscripts and genitals, and his PCLP certificate.

1. Data: 2003-08-07 20:27:17

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od jakiegos czasu nie opuszcza mnie uczucie uplywu czasu. Chyba to stad,
> ze nie za bardzo wiem, co mam z tym zyciem robic. Gdyby wsyzstko bylo

to chyba u mnie rodzinne.
Po dziadku ktory zalozyl rodzine w wieku 47 lat. Moj tato urodzil sie jak
dziadek mial 52 lata.
Ja urodzilem sie jak moj tato mial 38 lat co wydaje sie obecnie normalne.

Co to za pomoc - Ona bogata, on biedny...
Nowy tata ...
bylo - II - o paranojach, artystach itd. ;)
sen
List od imiennika :-)))