dziadek przylapany in fragranti

91. Data: 2004-08-04 15:28:06

Temat: Re: dziadek przylapany in fragranti
Od: "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiatoya" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cep1in$ani$1@inews.gazeta.pl...

> a moze rozwiazaniem byloby napisanie regulaminu
> kiedy dziadek moze sie wlamywac na dzialke i z kim moze sie tam bzykac

Tak, mnie też bardzo bawi to, że ludzie mogą mieć coś do gadania w sprawie
tego, jak jest użytkowana własnośc. ROTFL. A przecież wszystko wspólne jest,
albo jeszcze lepiej, niczyje.

boniedydy

92. Data: 2004-08-04 16:37:57

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 04 Aug 2004 15:26:41 GMT, na pl.soc.rodzina, boniedydy napisał(a):

> Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przesadzasz, może spokojnie jeszcze żyć 30 lat :-P

Pewnie, seks jest bardzo zdrowy. Endorfiny i te sprawy...

puchaty

93. Data: 2004-08-04 16:46:51

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 04 Aug 2004 15:28:06 GMT, na pl.soc.rodzina, boniedydy napisał(a):

> Tak, mnie też bardzo bawi to, że ludzie mogą mieć coś do gadania w sprawie
> tego, jak jest użytkowana własnośc.

Dlatego tak mnie zdziwiła Twoja opinia na temat tego, że dziadek powinien
się wstydzić zadawania się z menelką. Nie zaprzeczysz chyba, że (pardon)
fiut dziadka jest jego własnością?

puchaty

94. Data: 2004-08-04 18:57:00

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> To, jak odczytujemy slowa innych, przewaznie jest projekcja wlasnego
> "ja"...

Moze nie tyle projekcja wlasnego "ja" co odzwierciedla danej osoby
rzeczywistosc.

> IMHO tym zdaniu chodzi o to, ze caly czas zdradzal jej babcie, ktora
> nic nie miala do gadania. I ze z obecna przyjaciolka postepuje tak
> samo.

Pytanie tylko brzmi: czy przyjaciolka nie wiedziala, ze dziadek jest
babiarzem? Bo babcia, wieki temu, mogla sie nabrac na jego bajery, ale
przyjaciolka jakas wiedze i doswiadczenie chyba ma (no chyba ze przyjaciolka
z tym bardzo mlodych, i do tego blondynek).

> IMHO obrzydzenie autorki postu wynika nie z faktu, ze dziadek uprawia
> seks, ale ze zdradza. (Nie wnikajac juz, jakie sa uklady miedzy nim a
> jego przyjaciolka, bo to moze byc zupelnie inna para kaloszy).

Ja wlasnie mysle, ze ona bardziej byla obrzydzona tym, ze dziadek (wciaz)
"to" robi, niz tym, ze kogokolwiek zdradza.
Kasia

95. Data: 2004-08-04 19:00:50

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

JacekS wrote:
> Czy nasze zycie polega tylko na jedzeniu, spaniu, bzykaniu itd?

To Twoj Bog zabrania jedzenia, spania i bzykania sie? Bo moj to pozwala mi
zyc, wiesz? :-)

> Niedlugo Pan Bog zawola Dziadka na sad i wtedy sie okaze czy jego
> czyny byly sprawiedliwe.

A kim Ty jestes, by uwazac, ze to Dziadek od Boga po nosie dostanie?
Bogiem? ;-) Nie wiesz o nim nic, poza tym, ze nie trzyma sie jednej
kobiety. Nie wiesz jakim jest czlowiekiem, nie wiesz co robil przez te 78
lat (poza bzykaniem oczywiscie ;-))

> Mozesz wydrukowac Dziadkowi taka mala broszurke, ktora bardzo wielu
> ludziom pomogla radykalnie zmienic ich zycie
> http://chsostrowiec.webpark.pl .

Mysle, ze do tej pory dziadek juz zorientowal sie, ktora droga prowadzi do
kosciola i Boga.
Kasia

96. Data: 2004-08-05 00:17:52

Od: "JacekS" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FeLicja"
<insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> wrote in message

> A kim Ty j
> [...]

Nie znam osobiscie Dziadka, ale po
opowiadaniu wyglada ze skacze z
kwiatka na kwiatek :-)

> Mysle, ze do tej pory dziadek juz
zorientowal sie, ktora droga prowadzi
do
> kosciola i Boga.

Kasiu, czy naprawde uwazasz ze jest to
droga na dzialke? :-)

Jacek (rozbawiony) :-)

97. Data: 2004-08-05 04:39:44

Od: Małgorzata /Alia/ Majkowska <l...@...niebyt.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Roku Pańskiego 2004 August 03, gdy ucichł głos kurów nieświeży, upiorny(a)
*Jakub Slocki* wychynął(ęła) z niebytu tylko po to by grobowym głosem
obwieścić :

> Ale z tym "kici,kici" to juz perwersja wiesz?
Pewnie, że perwersja. Ja bym im wrzuciła do środka płonącą pochodnię.
Diabła się ogniem wypędza. ;-)

BTW - sellina powinna powiedzieć rodzicom, że dziadunio sprowadza menelki
na działkę i trzeba by było, jednak te klucze mu zabrać, bo nie daj Boże
następnym razem menelka przyjdzie z kolegami i obrobią ten domek jak nic.
Po takim wstępie, na miejscu selliny zażyczyłabym sobie jedynie, że jeśli
wybieram się do rodziców, to w takich terminach, by dziadunia nie widzieć,
i nie życzę sobie przywlekania dziadunia do mojego domu.

--
|------------- Pozdrawiam, Małgorzata Majkowska -------------|
Czas przeznaczony na życie jest niczym. Czymś jest dopiero to, co człowiek

98. Data: 2004-08-05 10:06:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska wrote:

> [...]
> wybieram się do rodziców, to w takich terminach, by dziadunia nie widzieć,
> i nie życzę sobie przywlekania dziadunia do mojego domu.

O, to mi się podoba, bo to jest rozwiązanie problemu selliny. Znaczy się -
nie podoba jej się, że dziadek sprowadza menelki i nie lubi dziadka -
problem do rozwiązania.

Natomiast problemem selliny IMHO nie jest prowadzenie się dziadka i jego
układy z paniami.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

99. Data: 2004-08-05 18:35:20

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

JacekS wrote:
> "FeLicja"
> <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> wrote in message
> Nie znam osobiscie Dziadka, ale po
> opowiadaniu wyglada ze skacze z
> kwiatka na kwiatek :-)

No i? Twoje kwiatki? ;-) Co Cie w tym boli? Kazdy chyba odpowiada i
bedzie odpowiadal za siebie. Poza tym to troche niesprawiedliwe, by 78-iu
latom zycia przypisac tylko skakanie po kwiatkach, prawda?

> zorientowal sie, ktora droga prowadzi
> do
>
> Kasiu, czy naprawde uwazasz ze jest to
> droga na dzialke? :-)

To, ze jego wnuczka pisze tylko o dzialce i kwiatkach nie oznacza, ze
dziadek jest ateista, prawda?

> Jacek (rozbawiony) :-)

A moze raczej zakompleksiony i/lub zazdrosny? :-)
Kasia

100. Data: 2004-08-06 00:31:44

Od: "JacekS" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu, niech Pan Bog blogoslawi Dziadkowi wspanialym, radosnym,
satysfakcjonujacym seksem! Niech mu da wiele milosci i zdrowia! Seks jest
wspaniala rzecza pod warunkiem ze jest on pomiedzy mezem i zona.

Ale to co teraz widzimy to szopa w krzakach na dzialce z panienka na boku,
Pan Bog na pewno takich romansow nie blogoslawi, nie lodz sie.
Nawet jak chodzi do kosciola to Pan Bog patrzy na Dziadka-babiarza serce.

"(4) Biada ci, narodzie grzeszny, ludu obciążony nieprawością, plemię
zbójeckie, dzieci wyrodne! Opuścili Pana, wzgardzili Świętym Izraela,
odwrócili się wstecz. (5) Gdzie was jeszcze uderzyć, skoro mnożycie
przestępstwa? Cała głowa chora, całe serce osłabłe; (6) od stopy nogi do
szczytu głowy nie ma w nim części nietkniętej: rany i sińce i opuchnięte
pręgi, nie opatrzone ani przewiązane, nie złagodzone oliwą. (7) Kraj wasz
spustoszony, wasze miasta ogniem spalone, cudzoziemcy tratują wam niwy na
waszych oczach: spustoszenie jak po zagładzie Sodomy. (8) Córa Syjonu ostała
się jak chatka w winnicy, jak szałas w ogrodzie warzywnym, jak miasto
oblężone. (9) Gdyby nam Pan Zastępów nie zostawił Reszty, stalibyśmy się jak
Sodoma, podobni bylibyśmy Gomorze. (10) Słuchajcie słowa Pańskiego, wodzowie
sodomscy, daj posłuch prawu naszego Boga, ludu Gomory! (11) Co mi po
mnóstwie waszych ofiar? - mówi Pan. Syt jestem całopalenia kozłów i łoju
tłustych cielców. Krew wołów i baranów, i kozłów mi obrzydła. (12) Gdy
przychodzicie, by stanąć przede Mną, kto tego żądał od was, żebyście
wydeptywali me dziedzińce? (13) Przestańcie składania czczych ofiar!
Obrzydłe Mi jest wznoszenie dymu; święta nowiu, szabaty, zwoływanie świętych
zebrań... Nie mogę ścierpieć świąt i uroczystości. (14) Nienawidzę całą
duszą waszych świąt nowiu i obchodów; stały Mi się ciężarem; sprzykrzyło Mi
się je znosić! (15) Gdy wyciągniecie ręce, odwrócę od was me oczy.
Choćbyście nawet mnożyli modlitwy, Ja nie wysłucham. Ręce wasze pełne są
krwi. (16) Obmyjcie się, czyści bądźcie! Usuńcie zło uczynków waszych sprzed
moich oczu! Przestańcie czynić zło! (17) Zaprawiajcie się w dobrem!
Troszczcie się o sprawiedliwość, wspomagajcie uciśnionego, oddajcie
słuszność sierocie, w obronie wdowy stawajcie! (18) Chodźcie i spór ze Mną
wiedźcie! - mówi Pan. Choćby wasze grzechy były jak szkarłat, jak śnieg
wybieleją; choćby czerwone jak purpura, staną się jak wełna. (19) Jeżeli
będziecie ulegli i posłuszni, dóbr ziemskich będziecie zażywać. (20) Ale
jeśli się zatniecie w oporze, miecz was wytępi. Albowiem usta Pańskie [to]
wyrzekły. (21) Jakżeż to miasto wierne stało się nierządnicą? Syjon był
pełen rozsądku, sprawiedliwość w nim mieszkała, a teraz zabójcy! (22) Twe
srebro żużlem się stało, wino twoje z wodą zmieszane. (23) Twoi książęta
zbuntowani, wspólnicy złodziei; wszyscy lubią podarki, gonią za
wynagrodzeniem. Nie oddają sprawiedliwości sierocie, sprawa wdowy nie
dociera do nich. "
Ksiega Izajasza 1:4-23

Jacek
--