działkowiec-numer specjalny

21. Data: 2003-02-12 10:01:27

Temat: Re: działkowiec-numer specjalny
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi nie martw się. Jestem w podobnej sytuacji jak Ty.
Już jakiś czas temu przestałam się martwić przędziorami, grzybkami, kretami
itd...
Czasem mówię sobie, że roślinki bedą musiały przetrwać na moich warunkach. I
tak jest, radzą sobie te najsilniejsze. Strat nie miałam tak dużo mimo wielu
błedów. Staram się jednak wybierac takie gatunki i odmiany, które przetrwają
bez mojej ingerencji.

Pozdrawiam serdecznie

Marta

PS. Na pocieszenie dodam, że miałam dokładnie taki sam problem z okrywaniem
w tym roku:-)

22. Data: 2003-02-12 10:20:26

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Marta
>
> PS. Na pocieszenie dodam, że miałam dokładnie taki sam problem z

Hej,
tośmy się razem powinny martwić. Gdzie tu do cieszenia się. Chyba że ogólnie
z życia, bo za oknem tak pięknie!
Pozdrowienia Gabi

23. Data: 2003-02-12 11:47:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Długość ogrodzenia od strony psa sąsiadki wynosi przeszło
> 100 m. Kolorowa siatka zasłania może 30 a reszta jest łatana różnymi
> kawałkami blachy i płyt. Jak on wśród tego wyszukuje słabe punkty jest dla
> mnie tajemnicą ale jest gorzy od kretów.
> Gabi

A może mu trzeba założyć , jak dla ślimaków, pastuch elektryczny?

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

24. Data: 2003-02-12 13:37:58

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jednak taniej wyjdzie nowa siatka.
Gabi

25. Data: 2003-02-12 13:46:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabriela Sakol wrote:

> Chyba jednak taniej wyjdzie nowa siatka.

I gęsty żywopłot (róża pomarszczona?). Po siatką niektóre
stwory umieją się podkopać. Widziałam też parę razy psa
przechodzącego po siatce górą.

Krycha&Co(ty)

26. Data: 2003-02-12 16:28:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)
pastuchami rowniez ogradza sie rowniez przed wydrami stawy rybne
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

27. Data: 2003-02-13 08:47:27

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam też parę razy psa
> przechodzącego po siatce górą.
>
> Krycha&Co(ty)

Ja też! I w dodatku był to bullterier, który jakiś czas temu ściął się z
moim kundelkiem. Na szczęście zdążyliśmy z Pasatem uciec, bo pan tego psa
nie radził sobie równie dobrze z przechodzeniem przez siatkę. A poważnie,
gdy tylko znikną śniegi założymy nową siatkę. Wg prognoz powinno to nastąpić
z końcem przyszłego tygodnia.
Gabi

28. Data: 2003-02-13 19:24:25

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

<ciach>

> okrywaniem
> >
> Hej,
> tośmy się razem powinny martwić. Gdzie tu do cieszenia się. Chyba że
> [...]
Na pocieszenie, żeby Ci nie było smutno samej borykać się z czarnymi
myślami...
Za oknem pięknie, ale mróz mógłby zelżeć ciut...

Pozdrawiam

Marta

29. Data: 2003-02-14 22:44:31

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Pierwsze słyszę !!Poważnie?
To na jakiej wysokości te druty ???????????????
Coś mi się zdaje ,że Cię nabrano ,wydra to raczej niskie zwierzę ,owszem
można odgrodzić pastuchem staw ale przed krowami,bo rujnują brzeg swoim
ciężarem .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

30. Data: 2003-02-14 23:37:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)
drut byl rozpiety na wysokosci okolo 15 cm nad ziemia wokol calej hodowli
na groblach oddzielajcych stawy od kanalow odprowadzalnikowych
:)
widzialem to w kilku gospodarstwach
musi wiec to byc powszechna praktyka
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

nie tylko porzeczka zlota
Lubczyk
zielono w ...
Zakup nasion
[identyfikacja][doniczka ][litości!!!]co to za kwiatek?