dziczyzna...

51. Data: 2007-05-04 11:09:31

Temat: Re: dziczyzna...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Urządzała Ikselka - zawsze moze dokończyć to, co zaczęła - nie potrzebuje
> mojej pomocy - a do Nieporetu masz blizej niż do mnie.

W tym akurat masz rację - ja kontynuuję, co zaczęłam (może w mniej
licznym gronie) i Rablinka o tym wie :-)
Ale to nie jest to spotkanie, o którym ona pisze - jeśli ja coś
urządzam, to tylko u siebie. Nie można jednak nikogo zmuszać do czegoś,
czego nie chce, ale w końcu chyba nie uciekniesz, jeśli Rablinka
chciałaby Cię odwiedzić tak "po sąsiedzku" - przypuszczam. W końcu nawet
jadąc po zakupy można wpaść po drodze. Ja mam gorzej, musiałabym się
wybrać na zakupy w okolice Warszawy. Podobno tam, gdzie ona mieszka,
można jakiś dobry ser kupić...
;-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

52. Data: 2007-05-04 11:46:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
> można wpaść po drodze. Ja mam gorzej, musiałabym się wybrać na zakupy w
> okolice Warszawy. Podobno tam, gdzie ona mieszka, można jakiś dobry ser

Możliwe, ale nie spotkałem nigdzie lepszego sera niż ten, który nieraz
jadłem u nieżyjącej ciotki w Beskidzie - dawno tam nie byłem - być może moja
kuzynka - jej córka nauczyła się od matki. Ale na smak ma wpływ rasa krów,
łąki - czyli naturalne pastwisko - z ziołami - niepodsiewane, rasa bakterii
ukwaszających, mikroklimat piwnicy - nikt tam obcy nie wchodził...

53. Data: 2007-05-04 11:47:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Slavi jesteś ...
>
> kasia
]
Akurat ona zna moje telefony i miejsce zamieszkania - była nieraz u mnie,
więc wystarczy, by zadzwoniła...

54. Data: 2007-05-04 11:49:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> ]
> Akurat ona zna moje telefony i miejsce zamieszkania - była nieraz u mnie,
> więc wystarczy, by zadzwoniła...

Drogę do mnie ma zawsze otwartą.

55. Data: 2007-05-04 11:59:29

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Możliwe, ale nie spotkałem nigdzie lepszego sera niż ten, który nieraz
> jadłem u nieżyjącej ciotki w Beskidzie

No to chyba wpadnę kiedyś po ten ser w okolice zamieszkania Rablinki
:-)))))))))))))

56. Data: 2007-05-04 12:00:03

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogę do mnie ma zawsze otwartą.

Droga drogą...
może postanowiła zacisnąć kolana...

kasia

57. Data: 2007-05-04 12:31:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Droga drogą...
> może postanowiła zacisnąć kolana...
>
> kasia

Nic na siłę. Niech sobie ściska.

58. Data: 2007-05-04 12:38:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Droga drogą...
> może postanowiła zacisnąć kolana...
>
> kasia

Only one way - only one ticket - my baby...

59. Data: 2007-05-04 13:32:05

Od: "krasztel" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Only one way - only one ticket - my baby...

Bez mitologii prosimy

kasia

60. Data: 2007-05-04 13:46:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krasztel" <k...@o...pl> wrote in message

> Bez mitologii prosimy
>
> kasia

Właściwie nie wiem, dlaczego z toba nicku rozmawiam, chyba tylko przez
uprzejmość.

Jedzenie psa
A, przypomniało mi się...
blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska