reklama jogurtu truskawkowego dzisiaj w TV "owoce sa zrywane prosto z drzewa"

1. Data: 2007-04-29 16:32:59

Temat: reklama jogurtu truskawkowego dzisiaj w TV "owoce sa zrywane prosto z drzewa"
Od: Forecast Systems for Binary Weather <d...@y...ie> szukaj wiadomości tego autora

Drzewka truskawkowego wprawdzie jeszcze nie widzialem, ale chetnie
zobacze.

2. Data: 2007-04-30 11:23:13

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Forecast Systems for Binary Weather" <d...@y...ie> schrieb im
Newsbeitrag news:1177864379.731610.51770@o5g2000hsb.googlegroups
.com...
> Drzewka truskawkowego wprawdzie jeszcze nie widzialem, ale chetnie
> zobacze.

Prosze bardzo:

http://www.allegro.pl/item186419400_truskawki_prosto
_z_drzewa_tak_drzewo_truskawkowe.html

3. Data: 2007-05-01 20:46:52

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drzewka truskawkowego wprawdzie jeszcze nie widzialem, ale chetnie
> zobacze.

A ja w reklamie slyszalem "Monte dla dzieci z mleka i czekolady". Mam dwójke
dzieci, znajomi maja dzieci, ale zadne z nich nie jest wykonane z mleka i
czekolady. Ot... cud jakis?

*piotr'ek*

dziczyzna...
Jedzenie psa
A, przypomniało mi się...
blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)