"dziennikarze" na usługach PiS

1. Data: 2008-05-30 00:41:03

Temat: "dziennikarze" na usługach PiS
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pospieszalski, Ziemkiewicz, Semka i inni z tej grupy.

To ci co biją w werble konfrontacji i sprawiedliwego rozliczenia
z III RP, w której zdefiniowali sobie swego diabła, i przykleili się
w związku z tym do PiS.

PiS ceni takich ludzi, ideowców z podwójnymi odważnikami
przymykających jedno oko, bo swą ukierunkowaną zapalczywością
pomagają im uzyskiwać legitymizację ze strony zwolenników zmian
jakich chcą dokonywać na swoją oportunistyczną modłę w kraju
gdzie pato-lewicowa zgnilizna trzyma się tak mocno, że pozostaje
wciąż zbyt mało miejsca dla aspiracji prawicowych_debili, którzy
są gotowi zrobić wszystko, aby odrestaurować w PL oraz Europie
przedwojenną świetność hebajskich syjonistów.

Dlatego też nasi nieprzejednani pomyleńcy wcześniej czy
później dowiedzą się ponad wszelką wątpliwosć gdzie jest ich
rzeczywiste miejsce w hierarchii partii, która potrzebuje ich
uporczywości, aby wyłudzić zielone światło dla swych brudnych,
poronionych celów.

Dowiedzą się - tak jak dotąd całkiem już znacząca liczba
ex-pisiorskich sługusów, która dzięki temu mniej lub bardziej
ale zmądrzała.

Oby stało się to jak najszybciej.

--
CB

2. Data: 2008-05-30 07:34:17

Temat: Re: "dziennikarze" na usługach PiS
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Oby stało się to jak najszybciej.

obyś dzisiaj miał sraczkę. amen.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

3. Data: 2008-05-30 08:12:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko, nie odejdą zbyt szybko.
Nie mają nic sensownego do zaproponowania oprócz
swoich dogmatycznych teorii.

A może tzw III RP była lekarstwem na szturm na PL
"sprawiedliwych rodaków" z Azji jaki zaproponowała IV RP
zaraz po upadku "komuny"?

Szturm, który w razie powodzenia cofnąłby PL do początków
XX wieku i wyizolował z Europy... z grubsza rzecz biorąc.

No ale aby dostrzegać takie rzeczy musieliby otworzyć drugie
oko i pozbyć się kurwiszońskich podwójnych odważników,
a na to ich zwyczajnie nie stać.
Szkoda trochę.

--
CB

4. Data: 2008-05-30 08:22:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Spoko, nie odejdą zbyt szybko.
> Nie mają nic sensownego do zaproponowania oprócz
> swoich dogmatycznych teorii.

zmartwię cię. 'oni' nigdy nie odejdą :)

> [...]
>
> Szturm, który w razie powodzenia cofnąłby PL do początków
> XX wieku i wyizolował z Europy... z grubsza rzecz biorąc.

ok, masz tam jakąś swoją teorię, dla mnie niezbyt jasną.
wobec tej niejasności, z grubsza rzecz biorąc powiem, że wydaje mi się
ona jakaś wycinkowa. możliwe, że wchodzą w grę jakieś 'kurwiszońskie
odważniki'.

5. Data: 2008-05-30 08:38:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcześniej czy później: odejdą.
To akurat jest pewne.

6. Data: 2008-05-30 08:57:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odejdą.
To tylko kwestia czasu.

7. Data: 2008-05-30 08:59:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wcześniej czy później: odejdą.
> To akurat jest pewne.

pewne jak twoja dzisiejsza sraczka. zobaczysz, że dostaniesz.
moja teściowa jest czarownicą, załatwiłem to już z nią.

a 'oni' nie odejdą.
ci czy inni - zawsze będą tacy co myślą inaczej niż ty.
i chwała właścicielowi. o ile istnieje.
bo wygląda mi trochę, że to samowolka budowlana jest.

8. Data: 2008-05-30 09:02:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

Ziemkiewicz czy Pospieszalski sa cenieni nawet przez wyborcow PO czy SLD.
Niekoniecznie ludzie sie z nimi zgadzaja ale ci publicysci sa jednymi z
nielicznych
dziennkarzy ktorzy dotykaja czesto sedna problemow.

Problem w tym ze oni podwazaja rzeczywistosc jaka wykreowal na
"salon autorytetow" z takim ludzmi jak Geremek, Kwasniewski, Michnik,
Szczuka, itp. Sztuczną i zafalszowaną rzeczywistosc.
(jednym z mitow jest np. liberalizm i prężność PO,
co zreszta widac po wyborach doskonale)

Dlatego inny niz salonu glos w dyskusji postyka sie
albo czesto z agresją i opluwaniem.
(jednym z argumentow jest slugustwo PiSowi, co jest smieszne
bo Ziemek mial takie poglady jak jeszcze PiSu nie bylo.
Ale taka jest oficjalna wykladnia ukladu.)

Sa dwie grupy opluwaczy:
- jedni to tacy ktorzy boja sie demaskacji mitow III RP
(np. Lecha Walesy boi sie ksiazki IPNu).
np. dlatego ze sami byli sbekami czy prominentami PRL.
Wezmy taki PZPN - przechowalania dla SBcji co teraz wychodzi.

- drudzy to naiwniacy ktorzy sa przerazeni bo z jednej strony sa
wychowani na mitach wyksztalciucha z Wyborczej,
z drugiej strony czuja podświadomie _dobre_ argumenty Ziemkiewicza
(i czuja ze sa dymani przez media np. sondazami).

I ... nie wiedza co maja teraz myslec!
A ze nie mozna stac po obu stronach
barykady, staja po stronie silniejszego w mediach, bo ... tak wygodnie.
Taki ktos lubi glosowa na cuda, albo dlatego ze partia X wygrywa w
sondazach.
Albo dlatego ze na partie X "glosuja wyksztalceni z miasta".

Pozdrawiam,
Duch

9. Data: 2008-05-30 09:03:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Na czasie - zebrala sie grupka obroncow Lecha Walesy,
grupka ktora chce niedopuscic do wydania dokumentow na temat Lecha
- sam Walesa lata w okolo tematu jak oparzony
- ciekawe czego on sie tak boi? SBeckich falszywek? :)
(jesli kogos interesuje temat -
http://www.youtube.com/watch?v=hucjMVPjclY
ogladaj tez nastepne czesci)

Duch

10. Data: 2008-05-30 09:03:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Odejdą.
> To tylko kwestia czasu.

nie rozumiesz.
właśnie to, że nie rozumiesz, sprawi, że nie odejdą.

kurwa, jaki to piękny dowód jest!

--
[...]

Wali mi się...
szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?