dziobanie

21. Data: 2008-12-13 16:09:51

Temat: Re: dziobanie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
news:gi0m6l$qs2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/52a73dc11dba0c4c?hl=pl&q=bluzgacz+
ba%C5%82ka%C5%84ski

> --
> Pozdrawiam - Aicha (ja też umiem korzystać z googla;))
> Wbiła godzina W. Koniec.

Poczułem się źle - przecież Vesna Zmijanac od lat śpiewa dla mnie, a to to
wsuwa ucho nad progiem i podsłuchuje, padalec jeden.

22. Data: 2008-12-13 18:05:58

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

lemonka wrote:

> [...]
>
> psychologii i na

> olaly

> dwie

> Że też ci się chce jeszcze z nimi użerać. Ma kobita dwie przyjemności w
> życiu: net, bo tu może pogadać o żarciu i o seksie oraz żarcie i z
> żadnej nie zrezygnuje. To jak w tym przysłowiu "... a ona na to, że
> deszcz pada".
> Korzystam z serwera newsów neostrady i ten odfiltrowuje posty zarówno
> Panslavisty jak i Jamyszki tak, że w ogóle ich nie widać. Nie wiem czy
> pokazuje posty Ikselki, bo dawno odfiltrowuje je mój najprostszy z

Niech pisze, biedulek, chociaz sie mozna troche posmiac. Inaczej
pustkami wieje, bo trolle splonkowane, a tak przynajmniej wiedza, ze
jeszcze nie posiadly calej grupy, choc juz im blisko. Moze ktos sie
zlituje i poswieci czas na zorganizowanie pl.rec.kuchnia-moderowana.
Moze Bluzgacz moglby przekierowac swoja energie na ten cel?
MB

23. Data: 2008-12-13 18:10:18

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 19:05, Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> Moze Bluzgacz moglby przekierowac swoja energie na ten cel?

Lis do pilnowania kurnika?!
Przedni pomysł... hehehee...

--
Pozdrawiam :)
JM

24. Data: 2008-12-13 18:36:18

Od: Hyakinthos Koprofagis <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> To prawda i na tym poznali sie wszyscy u tej idiotki.
> A z tym seksem to masz racje - u niej zostaje tylko pogadanie o tym, bo kto
> by chcial ruchac taka rozklekotana przekupe - toz to aseksualne bardziej juz
> nie moze byc.

myźle, rze 99% facetów jest ładniejszych od iksrełki, nie wyłonczajomc
pansrakisty, trohe niewyraźne, ale robione kandid kamra ->
http://tnij.org/w_srodku_krasnolud_pansraka

25. Data: 2008-12-13 19:35:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2008 10:05:58 -0800, Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
> zlituje i poswieci czas na zorganizowanie pl.rec.kuchnia-moderowana.
> Moze Bluzgacz moglby przekierowac swoja energie na ten cel?

Odezwała się Gwiazda towarzystwa :-DDDD

26. Data: 2008-12-13 19:36:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2008 10:10:18 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Lis do pilnowania kurnika?!
> Przedni pomysł... hehehee...

E tam - jako obstawa Gwiazdy, taki wiesz, Body Guard; jedno godne drugiego,
hłe, hłe :-DDD

27. Data: 2008-12-13 19:39:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2008 16:16:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Faszyści de facto nie istnieją.

Pozazdrościć błogiej naiwności...

> Użyłam tego określenia w szerszym
> znaczeniu, bliższym tego z drugiej części art. 256 KK.

> Nie podniecaj się tak, bo Ci ciasto oklapnie ;)

Akurat nic mi nie klapnie - najwyżej chlapnie, bo maluję kolejny obrazek.
Więc sie i nie podnieca, bo wtedy ręce się trzęsą. Po prostu stwierdzam na
zimno.

28. Data: 2008-12-13 19:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2008-12-14 11:20:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Obciagasz temu scierwu?
Jestes zalosna cipa, naprawde.
Trzeba byc przegrana szmata, zeby zakolegowac sie z takimi typami jak on i
ta druga od kiszenia kapuchy.
Koledzy ci sie skonczyli i nie masz z kim rozmawiac, bo nikt powaznie cie
nie traktuje.
Wypierdalaj.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

30. Data: 2008-12-14 11:21:09

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie wpierdalaj sie w watek pizdo, skoro nie ciebie on dotyczy.
Lizac wora pansraviscie to mozesz poza usenetem zalosna idiotko.
--

DZIKI...
Zlew Deante Reflex
BIGOS SWIATECZNY WARZE...