Re: dziobanie

Date: Sat, 13 Dec 2008 10:05:58 -0800
From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: dziobanie

lemonka wrote:

> Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> pansravista.

> jak
>
> psychologii i na

> olaly

> dwie

> Że też ci się chce jeszcze z nimi użerać. Ma kobita dwie przyjemności w
> życiu: net, bo tu może pogadać o żarciu i o seksie oraz żarcie i z
> żadnej nie zrezygnuje. To jak w tym przysłowiu "... a ona na to, że
> deszcz pada".
> Korzystam z serwera newsów neostrady i ten odfiltrowuje posty zarówno
> [...]

Niech pisze, biedulek, chociaz sie mozna troche posmiac. Inaczej
pustkami wieje, bo trolle splonkowane, a tak przynajmniej wiedza, ze
jeszcze nie posiadly calej grupy, choc juz im blisko. Moze ktos sie
zlituje i poswieci czas na zorganizowanie pl.rec.kuchnia-moderowana.
Moze Bluzgacz moglby przekierowac swoja energie na ten cel?
MB