dziwne...

1. Data: 2006-04-20 15:38:55

Temat: dziwne...
Od: "Ola" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Jestem tu poraz pierwszy, a więc nazywam się Ola mam 18 lat od kilku dni
"łapie mnie coś dziwnego" tzn jak podniosę szybko rękę(nie zawsze) to strasznie
mnie uciska po lewej stronie w klatce piersiowej(serce?) i musze głęboko
oddychać żeby mnie "puściło"... ostatnio chwyciło mnie to w autobusie przy
naciskaniu na guzik "chce wysiasc" no i było niezbyt ciekawe bo gdyby nie moja
kolezanka to chyba bym sie przewrociła.... przeszło i po 15 sekundach było znowu
w porządku.... tak samo było przed chwilą gdy się chciałam przeciągnąć... Co to
może być? Czy jest z tym sens iść do lekarza? Może ma to związek z tym że mam
teraz troszkę stresu(dużo nauki plus praca= brak czasu na odpoczynek)Nigdy
wcześniej mi sie coś takiego nie działo... Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi

2. Data: 2006-04-20 18:57:15

Temat: Re: dziwne...
Od: "Ola" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Widzę że mój post został olany, gdy ja naprawdę proszę o pomoc :) Obiecuje
rewanż w ramach moich możliwości

3. Data: 2006-04-20 19:12:50

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

Ola <a...@o...eu> napisal nam:

> Widzę że mój post został olany, gdy ja naprawdę proszę o pomoc :)
> Obiecuje

Olu, cierpliwosci...

4. Data: 2006-04-20 19:35:12

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Apr 2006 17:38:55 +0200, Ola napisał(a):
> [...]
> wcześniej mi sie coś takiego nie działo... Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi

znawcą to ja nie jestem ale jak na mój gust to jest efekt stresu, tzw. bóle
nerwowe. U mnie objawiają się w inny sposób - nawet nie muszę podnosić
ręki, wystarczy że wezmę głębszy oddech i od razu kłuje mnie po prawej
stronie w klatce i z tyłu w okolicach prawej łopatki.

Trzeba się odstresować :)
Basen, ławeczka książeczka itp ;-)

5. Data: 2006-04-21 02:24:52

Od: "Ola" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karmazynowy" <n...@s...xx> napisał w wiadomości

> Olu, cierpliwosci...

Jako, ze też mam na imię Ola i kilka dni temu tak podpisalam się na grupie
odniosę tę odpowiedź do siebie, bo też poczułam sie olana... Pytałam o
dziwny ucisk w kończynach i też nikt mi nie odpowiedział... Niby trochę
minęło ale momentami spowrotem się nasila, jakby mrowienie czy coś... Nie
wiem czy to się kwalifikuje na wizytę u lekarza, pewnie tak, ale do mojego
rodzinnego chwilowo nie mam jak pójść a do specjalisty nawet nie wiem
jakiego miałabym się udać...
Więc może jednak ktoś cos napisze, bardzo proszę... Opis mojego problemu
znajduje się w wątku "dziwny ból/ucisk kończyn" z 19 kwietnia.

6. Data: 2006-04-21 15:19:51

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Więc może jednak ktoś cos napisze, bardzo proszę... Opis mojego problemu
> znajduje się w wątku "dziwny ból/ucisk kończyn" z 19 kwietnia.

Zapłac a pozniej wymagasz
Jak chcesz porady za darmo to grzecznie poczekaj
Jak Ci sie nie chce isc do lekarza to nie wymagaj od innych zeby im sie
chcialo cos dla Ciebie robic
Proste?
Wg mnie bardzo
Grzes

ból kolana- naciągnięte ściegno?
"Cukrofilia"
opłata za badanie krwi
RTG po zdjeciu gipsu (złamanie)
Fastjekt na wstrząs anafilaktyczny - co w zamian?